Tabor:Lw-00587: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzył nową stronę „{{Przebieg służby Infobox |typ_fabryczny_pojazdu = L30H |numer_seryjny_pojazdu = 24373 |grafika = |rok_produkcji = 1981 |s...”)
 
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L30H]]
+
|Stan=Złom
|numer_seryjny_pojazdu    = 24373
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L30H
|rok_produkcji            = 1981
+
|Numer=24373
|stan                    = złom
+
|Rok produkcji=1981
|rok_odstawienia          =
+
|Rok złomowania=1989
|rok_złomowania          = 1989
+
|Ostatnie oznaczenie=H1M-Lyd2-05
|obecne_oznaczenie        = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|H1M]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-05
+
|Ostatni rozstaw=785 mm
|obecne_stacjonowanie    =
+
|Ostatni typ silnika=Nieznany
|typ_silnika              =
+
|Ostatnie stacjonowanie=Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gliwicach
|1_rozstaw_fabryczny      = 785 mm
+
|Uwagi=W Hucie Gliwice nr zakładowy 11
|2_rozstaw                =  
+
|Opis=Według niepotwierdzonych relacji pracowników lokomotywa stała odstawiona w lokomotywowni do lat '90.
|2_rozstaw_rok            =  
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta Gliwice|1981|1981}}{{Lw stacjonowanie|Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gliwicach|1981|1989}}
|3_rozstaw                =  
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-05|1981|1989}}{{Lw oznaczenie|11|1981|1981}}
|3_rozstaw_rok            =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1981|1989}}
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =  
 
|5_rozstaw                =  
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Huta Gliwice (nr zakł. 11)
 
|1_okres_stacjonowania    = 1981-1981
 
|2_stacjonowanie          = OPEC Gliwice
 
|2_okres_stacjonowania    = 1981-1989
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = [[Oznaczenia przemysłowe:zakład|H1M]]-[[Oznaczenia przemysłowe:seria|Lyd2]]-05
 
|1_rok                    = 1981-1989
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =  
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
== Źródła ==
 
* http://www.tabor.wask.pl/
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
[[Kategoria:L30H]]
 

Aktualna wersja na dzień 20:07, 4 wrz 2019


<<< L30H

L30H 24373

Stan: złom

Rok produkcji

1981

Producent

FAUR

Stan

Złom

Rok złomowania

1989

Ostatnie oznaczenie

H1M-Lyd2-05

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gliwicach

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Huta Gliwice 1981 - 1981
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Gliwicach 1981 - 1989

Rozstaw

785 mm 1981 - 1989

Oznaczenie

H1M-Lyd2-05 1981 - 1989
11 1981 - 1981

Dodatkowe informacje

W Hucie Gliwice nr zakładowy 11

Szczegółowy opis i uwagi

Według niepotwierdzonych relacji pracowników lokomotywa stała odstawiona w lokomotywowni do lat '90.

Galeria

Źródła