Tabor:Lw-01486: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie, przypis) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Rumaki" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Rumaki" | ||
+ | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=W roku 2000 lokomotywa była odstawiona i była dawcą części dla drugiej lokomotywy eksploatowanej w Cegielni Rumaki - WLs40-313<ref>Biblioteka:A-05409]]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Rumaki"|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Rumaki"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1973|1966|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1973|1966|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 00:41, 1 cze 2020
<<< WLs50
WLs50 1793
Stan: nieznany
Rok produkcji
1966
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-1973
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Rumaki"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Rumaki" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1966 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-1973 | 1966 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2000 lokomotywa była odstawiona i była dawcą części dla drugiej lokomotywy eksploatowanej w Cegielni Rumaki - WLs40-313[1]