Tabor:Lw-01486: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie, przypis)
 
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Rumaki"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Rumaki"
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Opis=W roku 2000 lokomotywa była odstawiona i była dawcą części dla drugiej lokomotywy eksploatowanej w Cegielni Rumaki - WLs40-313<ref>Biblioteka:A-05409]]</ref>
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Rumaki"|b/d|b/d}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Rumaki"|b/d|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1973|1966|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1973|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1966|b/d}}
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 00:41, 1 cze 2020


<<< WLs50

WLs50 1793

Stan: nieznany

Rok produkcji

1966

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

WLs50-1973

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Rumaki"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Rumaki" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1966 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1973 1966 - b/d

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W roku 2000 lokomotywa była odstawiona i była dawcą części dla drugiej lokomotywy eksploatowanej w Cegielni Rumaki - WLs40-313[1]

Galeria

Źródła

  1. Biblioteka:A-05409]]