Tabor:Lw-01947: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
|||
(Nie pokazano 4 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Złom |
|Producent=ZNTK Stargard Szczeciński | |Producent=ZNTK Stargard Szczeciński | ||
|Typ=802S | |Typ=802S | ||
− | |Numer= | + | |Numer=01 |
− | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1985 |
|Rok odstawienia=b/d | |Rok odstawienia=b/d | ||
+ | |Rok złomowania=b/d | ||
|Ostatnie oznaczenie=802S-01 | |Ostatnie oznaczenie=802S-01 | ||
− | |Ostatni rozstaw= | + | |Ostatni rozstaw=b/d |
|Ostatni typ silnika=SW266 | |Ostatni typ silnika=SW266 | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=b/d |
− | | | + | |Ostatni kraj=Polska |
+ | |Właściciel=Posiadacz prywatny | ||
|Uwagi=Prototyp | |Uwagi=Prototyp | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Mława Wąskotorowa|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Mława Wąskotorowa|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|b/d|b/d|b/d}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|802S-01|1985|nadal}}{{Lw oznaczenie|00-00-924-3501-5|1985|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|802S-01|1985|nadal}}{{Lw oznaczenie|00-00-924-3501-5|1985|nadal}} | ||
− | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1985| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1985|2014}}{{Lw rozstaw|785mm|2014|b/d}}{{Lw rozstaw|b/d|b/d|b/d}} |
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 11:56, 1 mar 2023
<<< 802S
802S 01
Stan: złom
Rok produkcji
1985
Producent
ZNTK Stargard Szczeciński
Stan
Złom
Rok odstawienia
b/d
Rok złomowania
b/d
Ostatnie oznaczenie
802S-01
Ostatni rozstaw
b/d
Ostatnie miejsce stacjonowania
b/d
Kraj stacjonowania
Polska
Ostatni typ silnika
SW266
Stacjonowanie
Mława Wąskotorowa | b/d | - | 2014 |
Rudy | 2014 | - | b/d |
b/d | b/d | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1985 | - | 2014 |
785mm | 2014 | - | b/d |
b/d | b/d | - | b/d |
Oznaczenie
802S-01 | 1985 | - | nadal |
00-00-924-3501-5 | 1985 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Prototyp
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła