Tabor:Lw-02016: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie rekordu) |
|||
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika) | |||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Producent=WMD Pleszew | |Producent=WMD Pleszew | ||
|Typ=1Aw/M | |Typ=1Aw/M | ||
− | |Numer= | + | |Numer=1 |
|Rok produkcji=1964 | |Rok produkcji=1964 | ||
|Rok złomowania=1992 | |Rok złomowania=1992 | ||
− | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=MBxd1-161 |
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Uwagi=Prototyp | |Uwagi=Prototyp | ||
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność = | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref> | |Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność = | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref> | ||
+ | * Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988 | ||
+ | * Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Pleszew Miasto|1964|1968}}{{Lw stacjonowanie|Trzebnica Gaj|1968|1992}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-161|1964|1992}}{{Lw oznaczenie|00380024950-4|1974|1992}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1674|1956|1964}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1964|1992}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 12:55, 19 wrz 2019
<<< 1Aw/M
1Aw/M 1
Stan: złom
Rok produkcji
1964
Producent
WMD Pleszew
Stan
Złom
Rok złomowania
1992
Ostatnie oznaczenie
MBxd1-161
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Trzebnica Gaj
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Pleszew Miasto | 1964 | - | 1968 |
Trzebnica Gaj | 1968 | - | 1992 |
Rozstaw
750 mm | 1964 | - | 1992 |
Oznaczenie
MBxd1-161 | 1964 | - | 1992 |
00380024950-4 | 1974 | - | 1992 |
Bxhpi 1674 | 1956 | - | 1964 |
Dodatkowe informacje
Prototyp
Szczegółowy opis i uwagi
- Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1674 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1956 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
- Wg informacji zawartych w cytowanym wyżej artykule opublikowanym w "Świecie Kolei" wagon został zezłomowany dnia 28.11.1988
- Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności