Tabor:Lw-02023: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (uzupełnienie)
m
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez jednego użytkownika)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatni typ silnika=Nieznany
 
|Ostatnie stacjonowanie=Milicz
 
|Ostatnie stacjonowanie=Milicz
 +
|Ostatni kraj=Polska
 +
|Właściciel=Gmina Milicz
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1719 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 
|Opis=* Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1719 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy<ref>{{cytuj pismo | nazwisko = Pokropiński| imię = Bogdan |tytuł = Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe| url = | czasopismo = Świat Kolei| adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = 99| wydanie = 10/2003| strony = 16-21| data = | rok = | miesiąc = | odpowiedzialność =  | wydawca = Emi-Press| miejsce = Łódź| issn = 1234-5962 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
* Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|2010}}{{Lw stacjonowanie|Milicz|2011|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1966|2010}}{{Lw stacjonowanie|Milicz|2011|nadal}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-168|1966|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024957-9|1974|nadal}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi-1719|1957|1966}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd1-168|1966|nadal}}{{Lw oznaczenie|00380024957-9|1974|nadal}}{{Lw oznaczenie|Bxhpi 1719|1957|1966}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|nadal}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1966|nadal}}
 +
|Grafika=MBxd1 168 Ostrowy.jpg
 +
|Opis grafiki=MBxd1-168, Ostrowy, rok 2004
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 16:01, 6 lis 2025


<<< 1Aw/M

1Aw/M 8

Stan: pomnik

MBxd1 168 Ostrowy.jpg

MBxd1-168, Ostrowy, rok 2004

Rok produkcji

1966

Producent

WMD Krośniewice

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

MBxd1-168

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Milicz

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Nieznany


Właściciel

Gmina Milicz

Stacjonowanie

Krośniewice 1966 - 2010
Milicz 2011 - nadal

Rozstaw

750 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

MBxd1-168 1966 - nadal
00380024957-9 1974 - nadal
Bxhpi 1719 1957 - 1966

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Wagon przebudowany z wagonu serii Bxhpi nr 1719 typu 1Aw wyprodukowanego w roku 1957 przez Fabrykę Wagonów w Świdnicy[1]
  • Numer zawarty w polu "Numer fabryczny" nie jest rzeczywistym numerem fabrycznym. Oznacza jedynie, który to jest wagon zbudowany w kolejności

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński. Przebudowa wagonów 1Aw na silnikowe. „Świat Kolei”. 99 (10/2003), ss. 16-21. Łódź: Emi-Press. ISSN 1234-5962.