Dyskusja użytkownika:Kaczor: Różnice pomiędzy wersjami
(→Strony poświęcone poszczególnym egzemplarzom taboru: nowa sekcja) |
(→Rudy: nowa sekcja) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 48: | Linia 48: | ||
Pozdrawiam i wyrażam na prawdę duże uznanie dla Twojego dotychczasowego wkładu pracy. Przez ładnych parę miesięcy Enkol zapadł w sen. A także dzięki Tobie ponownie nabrał wigoru. Dzięki! Tak trzymać! <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 22:51, 11 lut 2013 (CET) | Pozdrawiam i wyrażam na prawdę duże uznanie dla Twojego dotychczasowego wkładu pracy. Przez ładnych parę miesięcy Enkol zapadł w sen. A także dzięki Tobie ponownie nabrał wigoru. Dzięki! Tak trzymać! <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 22:51, 11 lut 2013 (CET) | ||
+ | |||
+ | == Grafika na medal == | ||
+ | |||
+ | Cześć! Zachęcam do wzięcia udziału w [[Dyskusja Enkol:Grafika na medal|głosowaniu na grafikę na medal]] :) <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 06:38, 17 lut 2013 (CET) | ||
+ | |||
+ | == Rudy == | ||
+ | |||
+ | Cześć, hasło które przekopiowałeś z wiki powoli powstaje w moim brudnopisie więc jeśli chciałeś je tylko przekopiować to ok, ale jego poważna edycja mija się z celem bo będzie dublowanie tego samego :) | ||
+ | Pozdrawiam [[Użytkownik:Sarna|Sarna]] 21:43, 14 paź 2013 (CEST) |
Aktualna wersja na dzień 19:43, 14 paź 2013
Witamy w serwisie i zapraszamy do pisania artykułow oraz brania udziału w pracach nad jego kształtem. W razie pytań pisz śmiało na stronach portalu społeczności lub kontaktuj się którymkolwiek z administratorów, np. ze mną. Pozdrawiam Paweł Niemczuk 00:19, 17 cze 2011 (CEST)
Wandalizm[edytuj]
Cześć! Dzięki za czujność i usunięcie. Chwila nieuwagi (zapomniałem się w pracy wylogować z komputera w pokoju socjalnym) i pasztet gotowy. Mam nauczkę na przyszłość. Pozdrawiam! Paweł Niemczuk 09:42, 12 lip 2011 (CEST)
Mapki[edytuj]
Używam poczciwego Corel Draw. Założenie jest takie, że będą w formacie SVG czyli jako grafika wektorowa. Zastanawiam się, na ile schematycznie je robić. 2xM 15:35, 4 sie 2011 (CEST)
Prawo kolejowe a przepisy kolejowe - kategorie[edytuj]
Cześć! Masz słuszną słuszność, hehe, że utworzyłeś kategorię "Przepisy kolejowe". Myślę jednak, że może nieco za szybko usunąłeś sygnały z "Prawa kolejowego" - toż one są opisane w rozporządzeniu, zaś zarządcy infrastruktury niejako powtarzają je w swoich przepisach wewnętrznych. Może powinny być naraz w obu kategoriach? Nie wykluczają się one wzajemnie. Pozdrawiam
06:55, 18 sty 2013 (CET)- Aaa, widzisz pan, to ja się nie dość dokładnie przyjrzałem Twoim edycjom i czepiam się bezpodstawnie :) Teraz, jak dotarło do mnie, do czego zmierzasz, nie mam uwag. Wg. mnie jest ok. No i, oczywiście, artykuł powinien należeć do niezbędnego minimum kategorii, jednak w wielu przypadkach liczne kategorie będą nieuniknione. Pozdrawiam i przepraszam za niesłuszne czepialstwo :) 08:11, 18 sty 2013 (CET)
Witaj, Administratorze :)[edytuj]
W dniu dzisiejszym biurokraci serwisu Enkol podjęli jednomyślnie decyzję o nadaniu Ci uprawnień administratora. Uznaliśmy, że posiadasz wystarczającą wiedzę i doświadczenie (a także zasługi) żeby posiadać pełnię możliwości edycji serwisu. Jednocześnie proszę o niezwykle ostrożne korzystanie z niektórych narzędzi administracyjnych ze względu na to, że efekty użycia niektórych z nich (np. usuwanie i integracja użytkowników) są nieodwracalne. W razie pytań, czy wątpliwości pisz do mnie, czy do Jacka śmiało. Czy to na Enkolu na stronach naszych dyskusji, czy malowo. Mój adres: p (kropka) niemczuk (małpa) sgkw (kropka) eu. Pozdrawiam!
22:05, 6 lut 2013 (CET)Wagon .. ale jaki?[edytuj]
Witaj!
Widzę, że ostatnio bardzo prężnie zaciągasz artykuły z poczciwej Wiki, co jest jak najbardziej słuszne dla rozwoju Enkolu. Mam jednak pewną drobną uwagę... może po prostu czepiam się słownictwa... wg. mnie wagon silnikowy jest prawidłową nazwą dla wagonu z własnym napędem... i zależnie od rodzaju napędu, będzie to wagon silnikowy elektryczny, wagon silnikowy spalinowy, wagon silnikowy parowy... natomiast artykuł na Wiki jest po prostu błędnie opisany, mimo iż już w latach 30. na łamach ówczesnej prasy kolejowej debaty nad poprawnym mianownictwem zostały rozstrzygnięte.
Obecnie mojej aktywności nie widać bezpośrednio na serwisie, gdyż szykuję sporą bazę związaną właśnie z mianownictwem... a poprawności językowych doszukuje się zarówno w:
- - 2 wydaniach papierowych słowników kolejowych (1965 r. oraz 1978 r.) wydanych przez WKiŁ pod patronactwem UIC
- - Leksykonie terminów kolejowych (KOW)
- - Aktualnym słowniku UIC (RailLexic)
+ oczywiście ogólna wiedza książkowa.
Mam nadzieję, że w tym miesiącu pierwsze efekty mojej pracy będą widoczne w naszym serwisie, więc i łatwiej będzie wówczas rozwiązywać różne zagadki słowne. Czyli uniknąć powielania błędów z Wikipedii
11:53, 7 lut 2013 (CET)Prośba o ponowne przesłanie pliku[edytuj]
Część! W wyniku awarii Enkolu licho wzięło następujący plik:
- Lyd1-222.jpg
Prześlij go proszę ponownie. Pozdrawiam
08:05, 9 lut 2013 (CET)Strony poświęcone poszczególnym egzemplarzom taboru[edytuj]
Cześć! Przeniosłem utworzoną przez Ciebie stronę o WLs75-71 w nieco inne miejsce. Zasadniczo przyjęliśmy, że artykuły o konkretnych sztukach taboru nie są oddzielnymi stronami, a podstronami strony o danym typie taboru. Tzn. mamy artykuł główny "WLs75", zaś o "WLs75-71" będzie w artykule będącym podstroną strony o WLs75. Czyli zamiast "WLs75-71" powinno być "WLs75/71". Oczywiście właściwy wygląd linkom nadajemy za pomocą wikiskładni. Link wewnętrzny do podstrony danej sztuki taboru w tabelce będzie zatem wyglądał tak:
[[WLs75/71|WLs75-71]]
Pozdrawiam i wyrażam na prawdę duże uznanie dla Twojego dotychczasowego wkładu pracy. Przez ładnych parę miesięcy Enkol zapadł w sen. A także dzięki Tobie ponownie nabrał wigoru. Dzięki! Tak trzymać! 22:51, 11 lut 2013 (CET)
Grafika na medal[edytuj]
Cześć! Zachęcam do wzięcia udziału w głosowaniu na grafikę na medal :) 06:38, 17 lut 2013 (CET)
Rudy[edytuj]
Cześć, hasło które przekopiowałeś z wiki powoli powstaje w moim brudnopisie więc jeśli chciałeś je tylko przekopiować to ok, ale jego poważna edycja mija się z celem bo będzie dublowanie tego samego :) Pozdrawiam Sarna 21:43, 14 paź 2013 (CEST)