Tabor:Lw-01442: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech) |
|||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Kotla" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Kotla" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
+ | |Opis=*W roku 2010 na terenie cegielni znajdował się jej wrak | ||
+ | * W roku 1999 jeszcze czynna <ref>[[Biblioteka:A-08769]]</ref> | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Kotla"|b/d|b/d}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Kotla"|b/d|b/d}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2077|1970|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-2077|1970|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1970|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1970|b/d}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 15:31, 26 lis 2024
<<< WLs50
WLs50 2077
Stan: nieznany
Rok produkcji
1970
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
WLs50-2077
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Kotla"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
Cegielnia "Kotla" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
600 mm | 1970 | - | b/d |
Oznaczenie
WLs50-2077 | 1970 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- W roku 2010 na terenie cegielni znajdował się jej wrak
- W roku 1999 jeszcze czynna [1]