Tabor:Lw-02422: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Stan=Nieznany |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu |Typ=WLs50 |Numer=1246 |Rok produkcji=1962 |Ostatnie oznaczenie=WLs50-1246...")
 
(ulepszenia)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 2: Linia 2:
 
|Stan=Nieznany
 
|Stan=Nieznany
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
|Typ=WLs50
+
|Typ=WLs40
 
|Numer=1246
 
|Numer=1246
 
|Rok produkcji=1962
 
|Rok produkcji=1962
|Ostatnie oznaczenie=WLs50-1246
+
|Ostatnie oznaczenie=Brak
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna"
 
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna"
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
|Opis=ex Wls40
+
|Uwagi=Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|b/d|b/d}}
+
|Opis=Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; Wls40, rok 1962 według S. Fedorowicza<ref name=pisk>[[Biblioteka:A-05980|"Świat Kolei" nr 11/2001]]</ref> oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL<br><br>
 +
 
 +
Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna<ref name=pisk/>. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy<ref name=wron>https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406</ref>. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji.
 +
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Górna Wrończa"}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}}
 +
|Grafika=Wls40-1246 img-008.jpg
 +
|Opis grafiki=Wls40-1246 w 2016
 +
|Foto1=Wls40-1246 img-004.jpg
 +
|Opis1=Wls40-1246 w 2016
 +
|Foto2=Wls40-1246 img-006.jpg
 +
|Opis2=Wls40-1246 w 2016
 +
|Foto3=Wls40-1246 img-005.jpg
 +
|Opis3=Wls40-1246 w 2016
 +
|Foto4=Wls40-1246 img-007.jpg
 +
|Opis4=Tabliczka Wls40-1246 w 2016
 +
|Foto5=Wls40-1246 img-009.jpg
 +
|Opis5=Wls40-1246 w 2016
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 17:42, 29 mar 2023


<<< WLs40

WLs40 1246

Stan: nieznany

Wls40-1246 img-008.jpg

Wls40-1246 w 2016

Rok produkcji

1962

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

Brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Cegielnia "Piskorzyna"

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL

Stacjonowanie

Cegielnia "Piskorzyna" 1962 - b/d
Cegielnia "Górna Wrończa" b/d - b/d

Rozstaw

600 mm 1962 - b/d

Oznaczenie

WLs50-1246 1962 - b/d

Dodatkowe informacje

Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.

Szczegółowy opis i uwagi

Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego[1]; Wls40, rok 1962 według S. Fedorowicza[2] oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL

Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna[2]. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy[3]. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji.

Galeria

Źródła

  1. Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 159
  2. 2,0 2,1 "Świat Kolei" nr 11/2001
  3. https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406