Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami
m (dr tech) |
|||
| (Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika) | |||
| Linia 10: | Linia 10: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=St Varent | |Ostatnie stacjonowanie=St Varent | ||
|Ostatni kraj=Francja | |Ostatni kraj=Francja | ||
| − | |Opis= | + | |Opis=27 stycznia 2004 lokomotywa została załadowana na platformę kolejową i 5 lutego 2004 dotarła na Słowację<ref>[[Biblioteka:A-09031]]</ref>. Jeszcze w roku 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. |
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | ||
Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>. | Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent<ref>https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html</ref>. | ||
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1969|1971}}{{Lw stacjonowanie|Przeworsk Wąskotorowy|1971|1986}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1986|1995}}{{Lw stacjonowanie|Cukrownia Tuczno|1995|2003}}{{Lw stacjonowanie|Čiernohronská železnica, Słowacja|2004|2004}}{{Lw stacjonowanie|Chemins de Fer de la Corse, Francja|2004|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|2014}}{{Lw stacjonowanie|Turcja|2014|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Saint Varent, Francja|b/d|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-285|1968|2004}}{{Lw oznaczenie|CFG-60009|2004|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1968|2004}}{{Lw rozstaw|1000 mm|2004|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 21:39, 6 sty 2025
<<< L45H
L45H 20731
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1968
Producent
FAUR
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
60009
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
St Varent
Kraj stacjonowania
Francja
Aktualny typ silnika
Caterpillar Typ 3412
Stacjonowanie
| Karczmiska | 1969 | - | 1971 |
| Przeworsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1986 |
| Karczmiska | 1986 | - | 1995 |
| Cukrownia Tuczno | 1995 | - | 2003 |
| Čiernohronská železnica, Słowacja | 2004 | - | 2004 |
| Chemins de Fer de la Corse, Francja | 2004 | - | b/d |
| Saint Varent, Francja | b/d | - | 2014 |
| Turcja | 2014 | - | b/d |
| Saint Varent, Francja | b/d | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1968 | - | 2004 |
| 1000 mm | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
| Lxd2-285 | 1968 | - | 2004 |
| CFG-60009 | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
27 stycznia 2004 lokomotywa została załadowana na platformę kolejową i 5 lutego 2004 dotarła na Słowację[1]. Jeszcze w roku 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg.informacji z paździenika 2014 lokomotywa miała znajdować się w Turcji. Jednak wg ogłoszenia sprzedaży (czerwiec 2017) jest dostępna do sprzedaży w Saint-Varent[6].
Galeria
Źródła
- ↑ Biblioteka:A-09031
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/
- ↑ https://web.archive.org/web/20180313033608/https://www.mascus.com/construction/used-railroad-maintanence-equipment/other-locomotive-for-metric-lines-cfg-bb6000/5f6i9oht.html