Tabor:Lw-00581: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(ozn) |
(uzupełnienie, aktualizacja, przypis) |
||
(Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L30H | |
− | + | |Numer=24367 | |
− | + | |Rok produkcji=1981 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lyd2-63 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=750 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola 76H12 | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto | |
− | + | |Ostatni kraj=Polska | |
− | + | |Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana" | |
− | + | |Właściciel=Powiat średzki | |
− | + | |Kolej=Średzka Kolej Powiatowa | |
− | + | |Opis=* 25 marca 2022 lokomotywa została oficjalnie odebrana po zakończonej naprawie głównej połączonej z przekuciem jej na tor 750 mm<ref>{{cytuj stronę | url = https://glospowiatusredzkiego.pl/pl/12_biznes/7414_z-bukaresztu-do-srody-historia-lokomotywy-ktora-trafila-do-miasta.html | tytuł = Z Bukaresztu do Środy. Historia lokomotywy, która trafiła do miasta| data dostępu = 2022-04-02| autor = Jędrzej Józefowicz| opublikowany = Głos Powiatu Średzkiego| praca = | data = 2022-03-29| język = }}</ref> | |
− | + | * Lokomotywa przetransportowana do Środy Wielkopolskiej dnia 5 marca 2020 | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Witaszyce Wąskotorowe|1981|1995}}{{Lw stacjonowanie|Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Ostrowie Wielkopolskim|1995|2005}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Leśna Pionki|2005|2010}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2010|2020}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2020|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd2-63|1981|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1981|2022}}{{Lw rozstaw|750 mm|2022|nadal}} | |
− | + | |Grafika=DSC05637am.JPG | |
− | + | |Opis grafiki=31.07.2011 - Lyd2-63 na terenie stacji w Rudach | |
− | + | |Foto1=DSC00278am2.JPG | |
− | + | |Opis1=30.01.2011 - Lokomotywa Lyd2-63 w Rudach | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 12:54, 2 kwi 2022
<<< L30H
L30H 24367
Stan: sprawna
Rok produkcji
1981
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd2-63
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Środa Wielkopolska Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola 76H12
Kolej
Średzka Kolej Powiatowa
Użytkownik
Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
Właściciel
Powiat średzki
Stacjonowanie
Witaszyce Wąskotorowe | 1981 | - | 1995 |
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Ostrowie Wielkopolskim | 1995 | - | 2005 |
Kolej Leśna Pionki | 2005 | - | 2010 |
Rudy | 2010 | - | 2020 |
Środa Wielkopolska Miasto | 2020 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1981 | - | 2022 |
750 mm | 2022 | - | nadal |
Oznaczenie
Lyd2-63 | 1981 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- 25 marca 2022 lokomotywa została oficjalnie odebrana po zakończonej naprawie głównej połączonej z przekuciem jej na tor 750 mm[1]
- Lokomotywa przetransportowana do Środy Wielkopolskiej dnia 5 marca 2020
Galeria
Źródła
- ↑ Jędrzej Józefowicz: Z Bukaresztu do Środy. Historia lokomotywy, która trafiła do miasta. Głos Powiatu Średzkiego, 2022-03-29. [dostęp 2022-04-02].