Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11): Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(opis działania) |
m (Dyskusja:Oznaczenia taboru PKP (MW-11) przeniesiono do Dyskusja:Oznaczenia taboru wąskotorowego PKP (WM-11): Błąd w tytule artykułu) |
||
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Dla większej przejżystości i klarowności jednak wyizolowałem oznaczenia wg WM-11 do osobnego opisu. Dzięki temu łatwiej będzie jednoznacznie linkować oznaczenia pojazdów, które historycznie przeżyły różne oznaczanie. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacek Fink-Finowicki]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Jacek Fink-Finowicki|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Jacek Fink-Finowicki|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Jacek Fink-Finowicki|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Jacek Fink-Finowicki|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 02:32, 22 lut 2013 (CET) | Dla większej przejżystości i klarowności jednak wyizolowałem oznaczenia wg WM-11 do osobnego opisu. Dzięki temu łatwiej będzie jednoznacznie linkować oznaczenia pojazdów, które historycznie przeżyły różne oznaczanie. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacek Fink-Finowicki]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Jacek Fink-Finowicki|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Jacek Fink-Finowicki|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Jacek Fink-Finowicki|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Jacek Fink-Finowicki|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 02:32, 22 lut 2013 (CET) | ||
+ | |||
+ | == MBxd2 == | ||
+ | |||
+ | A dlaczego napisałeś, że MBxd2 jest de facto błędnie zaliczony do swojej serii? No ok, rozumiem, teoretycznie rumuńska motorówka nie jest samodzielnym wagonem, a członem napędowym SZT. Niemniej jednak instrukcja nie przewidywała osobnych oznaczeń dla SZT czy ich poszczególnych członów, zatem zaliczenie jej do w/w serii wydaje mi się ze wszech miar prawidłowe. No chyba, że się mylę :) <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Paweł Niemczuk|Paweł Niemczuk]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Paweł Niemczuk|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Paweł Niemczuk|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Paweł Niemczuk}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Paweł Niemczuk|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Paweł Niemczuk|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 11:42, 26 lut 2013 (CET) | ||
+ | : Chyba chodzi o to że wagony te mają przekładnie bardziej pasującą pod "3" na końcu oznaczenia niż pod "2". [[Użytkownik:Ptr|Ptr]] 22:55, 26 lut 2013 (CET) | ||
+ | : Dokładnie tak jak pisze Piotrek - tam jest przekładnia hydromechaniczna, czyli powinno być '''MBxd3'''. Dokładniej różnicę między poszczególnymi typami przekładni postaram się niebawem rozpisać. <span class="plainlinksneverexpand lx">[[Użytkownik:Jacek Fink-Finowicki|Jacek Fink-Finowicki]] <tt>(</tt>[[Dyskusja użytkownika:Jacek Fink-Finowicki|dyskusja]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Wkład/Jacek Fink-Finowicki|wkład]]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|user={{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} rejestr]<tt>|</tt>[{{fullurl:Specjalna:Rejestr|type=block&page=Użytkownik:{{urlencode:Jacek Fink-Finowicki}}}} blokady]<tt>|</tt>[[Specjalna:Blokuj/Jacek Fink-Finowicki|zablokuj]]<tt>|</tt>[[Specjalna:Uprawnienia użytkowników/Jacek Fink-Finowicki|uprawnienia]]<tt>|</tt>)</span> 09:58, 27 lut 2013 (CET) |
Aktualna wersja na dzień 20:25, 6 kwi 2013
Dla większej przejżystości i klarowności jednak wyizolowałem oznaczenia wg WM-11 do osobnego opisu. Dzięki temu łatwiej będzie jednoznacznie linkować oznaczenia pojazdów, które historycznie przeżyły różne oznaczanie.
02:32, 22 lut 2013 (CET)MBxd2[edytuj]
A dlaczego napisałeś, że MBxd2 jest de facto błędnie zaliczony do swojej serii? No ok, rozumiem, teoretycznie rumuńska motorówka nie jest samodzielnym wagonem, a członem napędowym SZT. Niemniej jednak instrukcja nie przewidywała osobnych oznaczeń dla SZT czy ich poszczególnych członów, zatem zaliczenie jej do w/w serii wydaje mi się ze wszech miar prawidłowe. No chyba, że się mylę :)
11:42, 26 lut 2013 (CET)- Chyba chodzi o to że wagony te mają przekładnie bardziej pasującą pod "3" na końcu oznaczenia niż pod "2". Ptr 22:55, 26 lut 2013 (CET)
- Dokładnie tak jak pisze Piotrek - tam jest przekładnia hydromechaniczna, czyli powinno być MBxd3. Dokładniej różnicę między poszczególnymi typami przekładni postaram się niebawem rozpisać. 09:58, 27 lut 2013 (CET)