Oznaczenia przemysłowe taboru: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Wuelesy sto osiemdziesiąte nie majo cztero cyfrowych nr seryjnych......) |
|||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
== Lokomotywy spalinowe == | == Lokomotywy spalinowe == | ||
− | Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano | + | Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer fabryczny pojazdu. W przypadku parowozów częste było oznaczanie lokomotywy numerem fabrycznym kotła. W przypadku niektórych zakładów eksploatujących większą liczbę lokomotyw nadawano numer zakładowy wg odrębnej numeracji. |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
[[Kategoria:Oznaczenia taboru]] | [[Kategoria:Oznaczenia taboru]] | ||
[[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] | [[Kategoria:Hasła encyklopedyczne]] |
Aktualna wersja na dzień 12:51, 10 kwi 2018
Lokomotywy spalinowe[edytuj]
Lokomotywom spalinowym w przemyśle nadawano najczęściej oznaczenia typem fabrycznym konstrukcji, do którego dodawano numer fabryczny pojazdu. W przypadku parowozów częste było oznaczanie lokomotywy numerem fabrycznym kotła. W przypadku niektórych zakładów eksploatujących większą liczbę lokomotyw nadawano numer zakładowy wg odrębnej numeracji.