Użytkownik:Mariusz Herchold: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m
 
(Nie pokazano 1 pośredniej wersji utworzonej przez tego samego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Babel|head|pl|en-3|de-1}}
+
{{Babel|head|pl|en-3|de-2}}
  
 
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.
 
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.

Aktualna wersja na dzień 15:25, 17 paź 2025

Wieża Babel
pl Polski jest językiem ojczystym tego użytkownika.
en-3 This user is able to contribute with an advanced level of English.
de-2 Dieser Benutzer hat fortgeschrittene Deutschkenntnisse.



Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.

Ale kolej to dla mnie oczywiście przede wszystkim pasja. :) W razie potrzeby - chętnie służę swoją kolejową wiedzą.