Tabor:Lw-00618: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr red) |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | |Ostatnie stacjonowanie=Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Użytkownik= | + | |Użytkownik=Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych |
|Właściciel=Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych | |Właściciel=Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych | ||
|Kolej=Żuławska Kolej Dojazdowa | |Kolej=Żuławska Kolej Dojazdowa | ||
Linia 16: | Linia 16: | ||
* Wg informacji zawartych w artykule opublikowanym w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o numerze taborowym 219 ma numer fabryczny 25193. | * Wg informacji zawartych w artykule opublikowanym w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o numerze taborowym 219 ma numer fabryczny 25193. | ||
* Kupiony przez w 2020 r. przez PTMKŻ. | * Kupiony przez w 2020 r. przez PTMKŻ. | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|2021}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|2021}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|2021}}{{Lw stacjonowanie|Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy|2021|nadal}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-219|1986|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-219|1986|nadal}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | ||
}} | }} |
Aktualna wersja na dzień 16:30, 1 lip 2021
<<< A20D-P
A20D-P 25195
Stan: wrak
Rok produkcji
1986
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
MBxd2-219
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Żuławska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
Właściciel
Pomorskie Towarzystwo Miłośników Kolei Żelaznych
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | 2021 |
Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 2021 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-219 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Brak wielu części - wyjęte lub rozkradzione.
Szczegółowy opis i uwagi
- Ze względu na awaryjność odstawiony już w latach 90-tych XX w. razem z wagonami 214, 215 i 219. Wszystkie służyły jako magazyny części zamiennych a następnie były rozkradane z części przez złodziei. Prawdopodobny właściciel - PKP Nieruchomości.
- Wg informacji zawartych w artykule opublikowanym w "Stalowych Szlakach" nr 4/1990 wagon o numerze taborowym 219 ma numer fabryczny 25193.
- Kupiony przez w 2020 r. przez PTMKŻ.
Galeria
Źródła