Tabor:Lw-02950: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Nie pokazano 2 pośrednich wersji utworzonych przez tego samego użytkownika) | |||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=? |
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|KWK Siersza}}{{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice}}{{Lw stacjonowanie|Rudy}} | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|KWK Siersza}}{{Lw stacjonowanie|Huta Metali Nieżelaznych Szopienice}}{{Lw stacjonowanie|Rudy}}{{Lw stacjonowanie|?|?|?}} |
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1961|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1961|nadal}} |
Aktualna wersja na dzień 18:32, 7 lis 2023
<<< 2WLs50
2WLs50 1189
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1961
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
PKP 10
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
?
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
KWK Siersza | b/d | - | b/d |
Huta Metali Nieżelaznych Szopienice | b/d | - | b/d |
Rudy | b/d | - | b/d |
? | ? | - | ? |
Rozstaw
785 mm | 1961 | - | nadal |
Oznaczenie
b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi