Biblioteka:A-07264: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr) |
m (Zastępowanie tekstu – „ó” na „ó”) |
||
| Linia 3: | Linia 3: | ||
|Autor=Adamski Przemysław | |Autor=Adamski Przemysław | ||
|Omówienie=Informacja o tym, że w styczniu 2003 Koleje Francuskie (SNCF) zamówiły u Alstoma 30 jednostek napędowych TGV przewidzianych do obsługi połączeń kolejowych pomiędzy Francją a Niemcami. | |Omówienie=Informacja o tym, że w styczniu 2003 Koleje Francuskie (SNCF) zamówiły u Alstoma 30 jednostek napędowych TGV przewidzianych do obsługi połączeń kolejowych pomiędzy Francją a Niemcami. | ||
| − | |Słowa kluczowe=Alstom, tabor kolei francuskich, elektryczny | + | |Słowa kluczowe=Alstom, tabor kolei francuskich, elektryczny zespół trakcyjny, TGV, komunikacja międzynarodowa |
|Czasopismo=Świat Kolei | |Czasopismo=Świat Kolei | ||
|Rocznik=2003 | |Rocznik=2003 | ||
Aktualna wersja na dzień 22:37, 22 sty 2025
Karta katalogowa zawierająca dane artykułu opublikowanego w czasopiśmie Świat Kolei nr 2003/08/097
Tytuł
Ze świata: Trójsystemowy TGV dla komunikacji w Niemczech
Autor
Adamski Przemysław
Omówienie
Informacja o tym, że w styczniu 2003 Koleje Francuskie (SNCF) zamówiły u Alstoma 30 jednostek napędowych TGV przewidzianych do obsługi połączeń kolejowych pomiędzy Francją a Niemcami.
Słowa kluczowe
Alstom, tabor kolei francuskich, elektryczny zespół trakcyjny, TGV, komunikacja międzynarodowa
Czasopismo
Świat Kolei
Rocznik
2003
Numer
2003/08/097
Strona / strony
10
INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU