Tabor:Lw-02422: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(drobne ulepsz.) |
m (dr tech) |
||
| (Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
| Linia 2: | Linia 2: | ||
|Stan=Nieznany | |Stan=Nieznany | ||
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
| − | |Typ= | + | |Typ=WLs40 |
|Numer=1246 | |Numer=1246 | ||
| − | |Rok produkcji= | + | |Rok produkcji=1962 |
| − | |Ostatnie oznaczenie= | + | |Ostatnie oznaczenie=Brak |
|Ostatni rozstaw=600 mm | |Ostatni rozstaw=600 mm | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna" | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia "Piskorzyna" | ||
|Ostatni kraj=Polska | |Ostatni kraj=Polska | ||
| − | |Opis= | + | |Uwagi=Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż. |
| − | + | |Opis=* Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego<ref>Bogdan Pokropiński: ''Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej'', 2009, s. 159</ref>; WLs40, rok 1962 według S. Fedorowicza<ref name=pisk>[[Biblioteka:A-05980|"Świat Kolei" nr 11/2001]]</ref> oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL. Rok budowy 1962 podaje też Marek Malczewski w: <ref>[[Biblioteka:A-08901|"Świat Kolei" nr 9/2002, str. 6]]</ref> | |
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|b/d| | + | * Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna<ref name=pisk/>. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy<ref name=wron>https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406</ref>. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji. |
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Piskorzyna"|1962|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Cegielnia "Górna Wrończa"}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs50-1246|1962|b/d}} | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1962|b/d}} | ||
| + | |Grafika=Wls40-1246 img-008.jpg | ||
| + | |Opis grafiki=Wls40-1246 w 2016 | ||
| + | |Foto1=Wls40-1246 img-004.jpg | ||
| + | |Opis1=Wls40-1246 w 2016 | ||
| + | |Foto2=Wls40-1246 img-006.jpg | ||
| + | |Opis2=Wls40-1246 w 2016 | ||
| + | |Foto3=Wls40-1246 img-005.jpg | ||
| + | |Opis3=Wls40-1246 w 2016 | ||
| + | |Foto4=Wls40-1246 img-007.jpg | ||
| + | |Opis4=Tabliczka Wls40-1246 w 2016 | ||
| + | |Foto5=Wls40-1246 img-009.jpg | ||
| + | |Opis5=Wls40-1246 w 2016 | ||
}} | }} | ||
Aktualna wersja na dzień 22:11, 14 gru 2024
<<< WLs40
WLs40 1246
Stan: nieznany
Rok produkcji
1962
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
Brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Cegielnia "Piskorzyna"
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
| Cegielnia "Piskorzyna" | 1962 | - | b/d |
| Cegielnia "Górna Wrończa" | b/d | - | b/d |
Rozstaw
| 600 mm | 1962 | - | b/d |
Oznaczenie
| WLs50-1246 | 1962 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Kolor szaroniebieski. W 2016 wystawiona na sprzedaż.
Szczegółowy opis i uwagi
- Typ WLs40, rok 1961 oraz przydział do Cegielnia "Piskorzyn" (powinno być "Piskorzyna") według B. Pokropińskiego[1]; WLs40, rok 1962 według S. Fedorowicza[2] oraz tabliczki znamionowej, chociaż na tabliczce silnik S324HL. Rok budowy 1962 podaje też Marek Malczewski w: [3]
- Używana w Cegielni "Piskorzyna" na Dolnym Śląsku, w 2001 roku sprawna[2]. W 2010 roku w Cegielni "Górna Wrończa" w tej samej okolicy[4]. W tym czasie malowanie szaroniebieskie z żółtą literą V na tylnej ścianie budki. W 2016 wystawiona w przetargu przez Gminę Wąsosz w stanie niekompletnym do kasacji.
Galeria
Źródła
- ↑ Bogdan Pokropiński: Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej, 2009, s. 159
- ↑ 2,0 2,1 "Świat Kolei" nr 11/2001
- ↑ "Świat Kolei" nr 9/2002, str. 6
- ↑ https://wrphoto.eu/details.php?image_id=21406