Tabor:Lw-02200: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(prawdopodobna fotka)
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Lw metryka pojazdu
 
{{Lw metryka pojazdu
|Stan=Nieznany
+
|Stan=Eksponat
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
 
|Typ=WLs50
 
|Typ=WLs50
Linia 8: Linia 8:
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
 
|Ostatni typ silnika=S324HL
|Ostatnie stacjonowanie=Rudy
+
|Ostatnie stacjonowanie=b/d
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Ostatni kraj=Polska
 
|Właściciel=b/d
 
|Właściciel=b/d
 
|Uwagi=Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.
 
|Uwagi=Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.
|Opis=Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1992 zmodernizowana do standardu WLs50M3-044<ref name=jedn/>.<br>
+
|Opis=Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1992 zmodernizowana do standardu [[Tabor:Lw-00005|WLs50M3-044]]<ref name=jedn/>.<br>
W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, zakupiona do skansenu w Rudach Raciborskich i przebudowana na rozstaw 600 mm<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>.
+
W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy<ref name=jedn/>. Po likwidacji huty w 2003, zakupiona przez osobę prywatną i przebudowana w 2009 na rozstaw 600 mm, stacjonuje w skansenie w Rudach Raciborskich<ref name=jedn>Michał Izydorczak, ''Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność"''. "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25</ref>.
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1969|2003}}{{Lw stacjonowanie|Rudy}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Huta "Jedność"|1969|2003}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|6|1969|b/d}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|6|1969|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1969|b/d}}{{Lw rozstaw|600 mm}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|630 mm|1969|2009}}{{Lw rozstaw|600 mm|2009|nadal}}
|Grafika=Rudy, Muzeum Kolei Wąskotorowej (06).JPG
+
|Grafika=DSC07354am.JPG
|Opis grafiki=WLs50M3-044 (prawdopodobnie) w Rudach
+
|Opis grafiki=Po przebudowie do WLs50M3-044 w Rudach, 2011
 
}}
 
}}

Aktualna wersja na dzień 19:42, 9 maj 2024


<<< WLs50

WLs50 2042

Stan: eksponat

DSC07354am.JPG

Po przebudowie do WLs50M3-044 w Rudach, 2011

Rok produkcji

1969

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Eksponat


Aktualne oznaczenie

WLs50M3-044

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

b/d

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

S324HL


Właściciel

b/d

Stacjonowanie

Huta "Jedność" 1969 - 2003
Rudy b/d - b/d
b/d b/d - b/d

Rozstaw

630 mm 1969 - 2009
600 mm 2009 - nadal

Oznaczenie

6 1969 - nadal

Dodatkowe informacje

Numer zakładowy 6 Huty "Jedność". Zmodernizowana w 1992r. do standardu WLs50M3-044.

Szczegółowy opis i uwagi

Numer zakładowy 6 Huty "Jedność" w Siemianowicach Śląskich. W 1992 zmodernizowana do standardu WLs50M3-044[1].
W 1999 roku czynna, kolor pomarańczowy[1]. Po likwidacji huty w 2003, zakupiona przez osobę prywatną i przebudowana w 2009 na rozstaw 600 mm, stacjonuje w skansenie w Rudach Raciborskich[1].

Galeria

Źródła

  1. 1,0 1,1 1,2 Michał Izydorczak, Ostatnie lata kolei wąskotorowej Huty "Jedność". "Świat Kolei" 4/2010 s. 24-25