Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie artykułu) |
(uzupełnienie) |
||
(Nie pokazano 24 wersji utworzonych przez 11 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | {{ | + | {{Lw metryka pojazdu |
− | + | |Stan=Sprawna | |
− | + | |Producent=FAUR | |
− | + | |Typ=L45H | |
− | + | |Numer=24507 | |
− | + | |Rok produkcji=1982 | |
− | + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343 | |
− | + | |Ostatni rozstaw=750 mm | |
− | + | |Ostatni typ silnika=Wola H12A | |
− | + | |Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto | |
− | + | |Ostatni kraj=Polska | |
− | + | |Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana" | |
− | + | |Właściciel=Starostwo Powiatowe w Gnieźnie | |
− | + | |Kolej=Średzka Kolej Powiatowa | |
− | + | |Opis=* Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku. | |
− | + | * Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców<ref>[[Biblioteka:A-05977]]</ref> | |
− | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982-05-17|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2002-10-04|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2014-05-29|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2014-12-29|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|2015-05-29|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2016-02-04|2018-04-25}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2018-04-25|nadal}} | |
− | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}} | |
− | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}} | |
− | + | |Grafika=Lxd2-343 w Śnieciskach.jpeg | |
− | + | |Opis grafiki=Lxd2-343 w Śnieciskach | |
− | + | |Foto1=Lxd2-343-sompolno.jpg | |
− | + | |Opis1=03.06.1997 - Sompolno, pociąg pospieszny z Gniezna z lokomotywą Lxd2-343 skończył bieg. Za chwilę zostaną odłączone wagony bezpośrednie do Wierzbinka. Foto: Tomasz Gieżyński | |
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Aktualna wersja na dzień 14:54, 31 sty 2021
<<< L45H
L45H 24507
Stan: sprawna
Rok produkcji
1982
Producent
FAUR
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lxd2-343
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Środa Wielkopolska Miasto
Kraj stacjonowania
Polska
Aktualny typ silnika
Wola H12A
Kolej
Średzka Kolej Powiatowa
Użytkownik
Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
Właściciel
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
Stacjonowanie
Sompolno | 1982-05-17 | - | 2002 |
Gniezno Wąskotorowe | 2002-10-04 | - | 2014 |
Środa Wielkopolska Miasto | 2014-05-29 | - | 2014 |
Gniezno Wąskotorowe | 2014-12-29 | - | 2015 |
Krośnice | 2015-05-29 | - | 2016 |
Gniezno Wąskotorowe | 2016-02-04 | - | 2018-04-25 |
Środa Wielkopolska Miasto | 2018-04-25 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1982 | - | nadal |
Oznaczenie
Lxd2-343 | 1982 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
- Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
- Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców[1]
Galeria