Tabor:Lw-00246: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(Utworzenie artykułu)
 
(uzupełnienie)
 
(Nie pokazano 24 wersji utworzonych przez 11 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Przebieg służby Infobox
+
{{Lw metryka pojazdu
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[L45H]]
+
|Stan=Sprawna
|numer_seryjny_pojazdu    = 24507
+
|Producent=FAUR
|grafika                  =  
+
|Typ=L45H
|rok_produkcji            = 1982
+
|Numer=24507
|stan                    = sprawna
+
|Rok produkcji=1982
|rok_odstawienia          =
+
|Ostatnie oznaczenie=Lxd2-343
|rok_złomowania          =
+
|Ostatni rozstaw=750 mm
|obecne_oznaczenie        = Lxd2-343
+
|Ostatni typ silnika=Wola H12A
|obecne_stacjonowanie    = [[Środa Wielkopolska Wąskotorowa]]
+
|Ostatnie stacjonowanie=Środa Wielkopolska Miasto
|typ_silnika              = Henschel
+
|Ostatni kraj=Polska
|1_rozstaw_fabryczny      = 750mm
+
|Użytkownik=Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"
|2_rozstaw                =
+
|Właściciel=Starostwo Powiatowe w Gnieźnie
|2_rozstaw_rok            =
+
|Kolej=Średzka Kolej Powiatowa
|3_rozstaw                =
+
|Opis=* Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
|3_rozstaw_rok            =
+
* Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców<ref>[[Biblioteka:A-05977]]</ref>
|4_rozstaw                =
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Sompolno|1982-05-17|2002}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2002-10-04|2014}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2014-05-29|2014}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2014-12-29|2015}}{{Lw stacjonowanie|Krośnice|2015-05-29|2016}}{{Lw stacjonowanie|Gniezno Wąskotorowe|2016-02-04|2018-04-25}}{{Lw stacjonowanie|Środa Wielkopolska Miasto|2018-04-25|nadal}}
|4_rozstaw_rok            =
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-343|1982|nadal}}
|5_rozstaw                =
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1982|nadal}}
|5_rozstaw_rok            =
+
|Grafika=Lxd2-343 w Śnieciskach.jpeg
|1_stacjonowanie          = Środa Wielkopolska Wąskotorowa
+
|Opis grafiki=Lxd2-343 w Śnieciskach
|1_okres_stacjonowania    = od 28.05.2014<ref>[http://750mm.pl/index.php?topic=3948.msg68680#msg68680 Wiadomość na forum 750mm.pl]</ref>
+
|Foto1=Lxd2-343-sompolno.jpg
|2_stacjonowanie          = Gniezno Wąskotorowe
+
|Opis1=03.06.1997 - Sompolno, pociąg pospieszny z Gniezna z lokomotywą Lxd2-343 skończył bieg. Za chwilę zostaną odłączone wagony bezpośrednie do Wierzbinka. Foto: Tomasz Gieżyński
|2_okres_stacjonowania    = 2002 - 28.05.2014
 
|3_stacjonowanie          = Sompolno
 
|3_okres_stacjonowania    = 1982 - 2002<ref>[http://tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50439 Strona egzemplarza w serwisie wask.pl]</ref>
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = Lxd2-343
 
|1_rok                    = 1982
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
 
}}
 
}}
 
Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''24507''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1982. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-343'''. Została przydzielona do pracy na [[Kujawskie Koleje Dojazdowe|Kujawskich Kolejach Dojazdowych]], do lokomotywowni w [[Sompolno|Sompolnie]]. W roku 2002 została przekazana do [[Gniezna|Gniezno Wąskotorowe]], a 28 maja 2014 na [[Średzka Kolej Powiatowa|Średzką Kolej Powiatową]].
 
 
 
{{przypisy}}
 
 
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
{{Powrót}}
 
 
[[Kategoria:L45H]]
 

Aktualna wersja na dzień 14:54, 31 sty 2021


<<< L45H

L45H 24507

Stan: sprawna

Lxd2-343 w Śnieciskach.jpeg

Lxd2-343 w Śnieciskach

Rok produkcji

1982

Producent

FAUR

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

Lxd2-343

Aktualny rozstaw

750 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Środa Wielkopolska Miasto

Kraj stacjonowania

Polska

Aktualny typ silnika

Wola H12A

Kolej

Średzka Kolej Powiatowa

Użytkownik

Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej "Bana"

Właściciel

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

Stacjonowanie

Sompolno 1982-05-17 - 2002
Gniezno Wąskotorowe 2002-10-04 - 2014
Środa Wielkopolska Miasto 2014-05-29 - 2014
Gniezno Wąskotorowe 2014-12-29 - 2015
Krośnice 2015-05-29 - 2016
Gniezno Wąskotorowe 2016-02-04 - 2018-04-25
Środa Wielkopolska Miasto 2018-04-25 - nadal

Rozstaw

750 mm 1982 - nadal

Oznaczenie

Lxd2-343 1982 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

  • Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 24507 została wyprodukowana dla PKP w roku 1982. Nadano jej oznaczenie Lxd2-343. Została przydzielona do pracy na Kujawskich Kolejach Dojazdowych, do lokomotywowni w Sompolnie. Okresowo pracowała także w Dobrym Kujawskim. 04 października 2002 została przekazana do Gniezna. 28 maja 2014 wypożyczona na Średzką Kolej Powiatową w związku z końcem ważności rewizji średzkiego parowozu Px48-1756 i koniecznością zastąpienia go w prowadzeniu pociągów. Do Gniezna wróciła 29 grudnia 2014 roku. 29 maja 2015 została przewieziona na Krośnicka Kolej Wąskotorową, gdzie przebywała do 4 lutego 2016 roku.
  • Dnia 29 września 2001 lokomotywa ta uległa wykolejeniu na szlaku Przystronie - Lipiany. Do wypadku doszło wskutek najechania na przeszkodę ułożoną na torach przez nieznanych sprawców[1]

Galeria