Użytkownik:Mariusz Herchold: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m |
|||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | {{Babel|head|pl | + | {{Babel|head|pl|en-3|de-2}} |
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego. | Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego. | ||
Aktualna wersja na dzień 15:25, 17 paź 2025
| ||
| ||
| ||
|
Od początku swojej kariery zawodowej związany jestem z koleją. W tym czasie byłem referentem technicznym, dyspozytorem, naczelnikiem dyspozytury zakładowej i naczelnikiem działu organizacji przewozów. W międzyczasie układałem obiegi taboru, miałem styczność z konstrukcją rozkładu jazdy i brałem udział w komisjach badających przyczyny zdarzeń. Później zajmowałem się rozwojem urządzeń automatyki kolejowej, będąc jednocześnie instruktorem prowadzącym szkolenia dla dyżurnych ruchu i dyspozytorów. Obecnie pracuje w firmie zajmującej się wytwarzaniem oprogramowania n.in. dla transportu szynowego.
Ale kolej to dla mnie oczywiście przede wszystkim pasja. :) W razie potrzeby - chętnie służę swoją kolejową wiedzą.