Tabor:Lw-00123: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(aktualizacja) |
m (aktualizacja) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|rok_złomowania = | |rok_złomowania = | ||
|obecne_oznaczenie = L45H-358 | |obecne_oznaczenie = L45H-358 | ||
− | |obecne_stacjonowanie = [[ | + | |obecne_stacjonowanie = [[Fichtelbergbahn]] (Niemcy) |
|typ_silnika = Maybach | |typ_silnika = Maybach | ||
|1_rozstaw_fabryczny = 785 mm | |1_rozstaw_fabryczny = 785 mm |
Wersja z 18:12, 28 paź 2014
L45H 20850 | |
Rok produkcji | 1969 |
Stan | sprawny
|
Obecne oznaczenie | L45H-358 |
Miejsce obecnego stacjonowania | Fichtelbergbahn (Niemcy) |
Obecny (ostatni) typ silnika | Maybach |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
785 mm | 1969 |
750 mm | 2003/4 (?)
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Rudy | 1970-1990 |
Bytom Karb Wąsk. | 1990-1994 |
Rudy | 1994-2002 |
Weisseritztalbahn | 2004-? |
Lößnitzgrundbahn [1] | ? - ? |
Fichtelbergbahn | od ?
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-358 | 1969-2002 |
L45H-358 | od 2004[2]
|
' |
Źródła
<references>