HCP 301D: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Skubihenio (dyskusja | edycje) (Nowy) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lokomotywa spalinowa infobox | {{Lokomotywa spalinowa infobox | ||
− | |typ_lokomotywy | + | |typ_lokomotywy=HCP301D (SU45) |
− | }} | + | |przewoźnik=[[PKP]] |
+ | |oznaczenie_przewoźnika=SU45 | ||
+ | |grafika= | ||
+ | |opis_zdjęcia=Lokomotywa 301D | ||
+ | |producent=[[HCP]] Poznań | ||
+ | |lata_budowy=1970-1976 | ||
+ | |układ_osi=Co'Co' | ||
+ | |masa_służbowa=102000 kG | ||
+ | |długość_ze_zderzakami=18900 mm | ||
+ | |szerokość=2900 mm | ||
+ | |wysokość=4238 mm | ||
+ | |rozstaw_osi_skrajnych= | ||
+ | |średnica_kół=1100 mm | ||
+ | |rozstaw_szyn=1435 mm | ||
+ | |zapas_paliwa=3200-3500 l | ||
+ | |typ_silnika=[[2112SSF]] | ||
+ | |moc_znamionowa=1750 KM/1250 kW | ||
+ | |siła_pociągowa=320 kN | ||
+ | |rodzaj_przekładni=elektryczna | ||
+ | |prędkość_konstrukcyjna=120 km/h | ||
+ | |nacisk_osi=17000 kG | ||
+ | |system_hamulca=Oerlikon | ||
+ | |sterowanie_wielokrotne=jest | ||
+ | |system_ogrzewania=elektryczne 3000 V | ||
+ | |uwagi=W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. | ||
+ | }} | ||
{{rozbuduj}} | {{rozbuduj}} |
Wersja z 22:39, 5 mar 2015
HCP301D (SU45) | |
Lokomotywa 301D | |
Przewoźnik | PKP |
Oznaczenie przewoźnika | SU45 |
Producent | HCP Poznań |
Lata budowy | 1970-1976 |
Układ osi | Co'Co' |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
Masa służbowa | 102000 kG |
Nacisk osi na szyny | 17000 kG |
Średnica kół | 1100 mm |
Długość ze zderzakami | 18900 mm |
Szerokość | 2900 mm |
Wysokość | 4238 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 120 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 320 kN |
Typ silnika spalinowego | 2112SSF |
Moc znamionowa | 1750 KM/1250 kW |
Zapas paliwa | 3200-3500 l |
Rodzaj przekładni | elektryczna |
System hamulca | Oerlikon |
Sterowanie wielokrotne | jest |
System ogrzewania | elektryczne 3000 V |
W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. |