HCP 301D: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
Skubihenio (dyskusja | edycje) |
Skubihenio (dyskusja | edycje) m |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|szerokość=2900 mm | |szerokość=2900 mm | ||
|wysokość=4238 mm | |wysokość=4238 mm | ||
− | |rozstaw_osi_skrajnych= | + | |rozstaw_osi_skrajnych=14050 mm |
|średnica_kół=1100 mm | |średnica_kół=1100 mm | ||
|rozstaw_szyn=1435 mm | |rozstaw_szyn=1435 mm |
Wersja z 22:45, 5 mar 2015
HCP301D (SU45) | |
Lokomotywa 301D | |
Przewoźnik | PKP |
Oznaczenie przewoźnika | SU45 |
Producent | HCP Poznań |
Lata budowy | 1970-1976 |
Układ osi | Co'Co' |
Rozstaw szyn | 1435 mm |
Masa służbowa | 102000 kG |
Nacisk osi na szyny | 17000 kG |
Rozstaw osi skrajnych | 14050 mm |
Średnica kół | 1100 mm |
Długość ze zderzakami | 18900 mm |
Szerokość | 2900 mm |
Wysokość | 4238 mm |
Prędkość konstrukcyjna | 120 km/h |
Maksymalna siła pociągowa | 320 kN |
Typ silnika spalinowego | 2112SSF |
Moc znamionowa | 1750 KM/1250 kW |
Zapas paliwa | 3200-3500 l |
Rodzaj przekładni | elektryczna |
System hamulca | Oerlikon |
Sterowanie wielokrotne | jest |
System ogrzewania | elektryczne 3000 V |
W środowisku kolejowym lokomotywa ta bywa nazywana Suką, ze względu na dwie pierwsze litery oznaczenia przez przewoźnika lub Fiatem, z powodu zastosowanego silnika na licencji Fiata. |