Tabor:Lw-00011: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (drobne redakcyjne) |
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
||
| Linia 75: | Linia 75: | ||
{{Clear}} | {{Clear}} | ||
<br><br><br> | <br><br><br> | ||
| − | + | ||
[[Kategoria:WLs40]] | [[Kategoria:WLs40]] | ||
Wersja z 04:22, 9 mar 2016
| WLs40 1159 | |
| Rok produkcji | 1961 |
| Stan | Odstawiona
|
| Obecne oznaczenie | brak |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot |
| Obecny (ostatni) typ silnika | S324HL |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 600mm | 1961
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959-2006 |
| Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot | od 2006
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| WLS-40-1159 | od 1961
|
| ' | |
WLs40-1159 stoi na terenie firmy Trans-Mot w Bydgoszczy[1]. Została wykorzystana jako dawca części do naprawy lokomotywy WLs40-1697.
Przypisy
- ↑ Informacja z dnia 8 marca 2016
Źródła
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę