Tabor:Lw-00170: Różnice pomiędzy wersjami
m (zamienił w treści „<div style="position:relative; left:20%; text-align:center; width: 60%; border: 2px solid rgb(51, 153, 0); background-color: rgb(153, 255, 153); padding-top: 10px; padding-bottom: 5px; font-size: 150%;float:center;"> [[Specjalna:Re) |
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| + | {{Lw metryka pojazdu | ||
| + | |Typ=L45H | ||
| + | |Numer=21873 | ||
| + | |Grafika=Lxd2-309.JPG | ||
| + | |Rok produkcji=1973 | ||
| + | |Stan=Odstawiona | ||
| + | |Rok odstawienia=2006 | ||
| + | |Ostatnie oznaczenie=Lxd2-309 | ||
| + | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
| + | |Ostatnie stacjonowanie=Rogów Towarowy Wąskotorowy | ||
| + | |Ostatni typ silnika=Wola 71H12A | ||
| + | |Kolej=Rogowska Kolej Dojazdowa | ||
| + | |Użytkownik=Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych | ||
| + | |Opis=Lokomotywa typu [[L45H]] o numerze fabrycznym '''21873''' została wyprodukowana dla [[PKP]] w roku 1973. Nadano jej oznaczenie '''Lxd2-309'''. Została przydzielona do pracy na [[Kolej Rogowska|Rogowskiej Kolei Dojazdowej]], gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona. | ||
| + | |Foto1=Obraz 121am2.jpg | ||
| + | |Opis1=Lxd2-309 przed lokomotywownią w Rogowie. 02.05.2007 | ||
| + | |Foto2=DSC08004am.JPG | ||
| + | |Opis2=Lxd2-309 na terenie stacji Rogów Towarowy Wąskotorowy. 24.04.2010 | ||
| + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1973|nadal}} | ||
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-309|1974|nadal}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Rogów Towarowy Wąskotorowy|1974|nadal}} | ||
| + | }} | ||
{{Przebieg służby Infobox | {{Przebieg służby Infobox | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
Wersja z 00:51, 6 cze 2017
<<< L45H
L45H 21873
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1973
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2006
Aktualne oznaczenie
Lxd2-309
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rogów Towarowy Wąskotorowy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola 71H12A
Kolej
Rogowska Kolej Dojazdowa
Użytkownik
Fundacja Polskich Kolei Wąskotorowych
Stacjonowanie
| Rogów Towarowy Wąskotorowy | 1974 | - | nadal |
Rozstaw
| 750 mm | 1973 | - | nadal |
Oznaczenie
| Lxd2-309 | 1974 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21873 została wyprodukowana dla PKP w roku 1973. Nadano jej oznaczenie Lxd2-309. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.
Galeria
Źródła
| L45H 21873 | |
| Rok produkcji | 1973 |
| Stan | odstawiony |
| Rok odstawienia | 2006 |
| Obecne oznaczenie | Lxd2-309 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Rogów Towarowy Wąskotorowy |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 750mm | 1973
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Rogów Towarowy Wąskotorowy | od 1974
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lxd2-309 | 1974
|
| ' | |
Lokomotywa typu L45H o numerze fabrycznym 21873 została wyprodukowana dla PKP w roku 1973. Nadano jej oznaczenie Lxd2-309. Została przydzielona do pracy na Rogowskiej Kolei Dojazdowej, gdzie stacjonuje nieprzerwanie aż do chwili obecnej. Gdy PKP zawiesiło swoją działalność na kolejach dojazdowych w 2001 lokomotywa została przekazana nowemu zarządcy. Jej stan techniczny był na tyle dobry, że mogła być nadal czynna. W 2004 roku przemalowano ją na kolor niebieski według schematu stosowanego przez PKP dla tych maszyn do lat 80'. W 2006 roku uległa jednak poważnej awarii silnika, przez co od tamtego czasu jest odstawiona.
Źródła
- http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50473&foto=646#opzdj
- http://kolejrogowska.pl/?page_id=278#lxd2-309