Tabor:Lw-00110: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 22:51, 29 maj 2017
<<< L45H
L45H 20713
Stan: złom
Rok produkcji
1968
Stan
Złom
Rok złomowania
1991
Ostatnie oznaczenie
HK-Lxd2-21
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Kościuszko
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Rozbark | 1968 | - | 1968 |
Huta Kościuszko | 1968 | - | 1991 |
Rozstaw
785 mm | 1968 | - | 1991 |
Oznaczenie
Lxd2-8-3 | 1968 | - | 1991 |
HK-Lxd2-21 | 1968 | - | 1991 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
Galeria
Źródła