Tabor:Lw-00110: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
(aktualizacja) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
− | |Opis= | + | |Opis=W bazie danych na stronie tabor.wask.pl lokomotywa występowała też z oznaczeniem Lxd2-8-3. |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}} | ||
− | |Oznaczenie= | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}} |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}} | ||
}} | }} |
Wersja z 22:54, 29 maj 2017
<<< L45H
L45H 20713
Stan: złom
Rok produkcji
1968
Stan
Złom
Rok złomowania
1991
Ostatnie oznaczenie
HK-Lxd2-21
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Kościuszko
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Rozbark | 1968 | - | 1968 |
Huta Kościuszko | 1968 | - | 1991 |
Rozstaw
785 mm | 1968 | - | 1991 |
Oznaczenie
HK-Lxd2-21 | 1968 | - | 1991 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W bazie danych na stronie tabor.wask.pl lokomotywa występowała też z oznaczeniem Lxd2-8-3.
Galeria
Źródła