Tabor:Lw-00110: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
(aktualizacja)
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Kościuszko
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
 
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb
|Opis=Według zachowanych źródeł lokomotywa posiadała podwójne oznaczenie: HK-Lxd2-21 oraz Lxd2-8-3.
+
|Opis=W bazie danych na stronie tabor.wask.pl lokomotywa występowała też z oznaczeniem Lxd2-8-3.
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}}
 
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1968|1991}}
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-8-3|1968|1991}}{{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}}
+
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|HK-Lxd2-21|1968|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Kościuszko|1968|1991}}
 
}}
 
}}

Wersja z 22:54, 29 maj 2017


<<< L45H

L45H 20713

Stan: złom

Rok produkcji

1968


Stan

Złom

Rok złomowania

1991

Ostatnie oznaczenie

HK-Lxd2-21

Ostatni rozstaw

785 mm

Ostatnie miejsce stacjonowania

Huta Kościuszko

Kraj stacjonowania

Ostatni typ silnika

Maybach MB 836 Bb

Stacjonowanie

Bytom Rozbark 1968 - 1968
Huta Kościuszko 1968 - 1991

Rozstaw

785 mm 1968 - 1991

Oznaczenie

HK-Lxd2-21 1968 - 1991

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

W bazie danych na stronie tabor.wask.pl lokomotywa występowała też z oznaczeniem Lxd2-8-3.

Galeria

Źródła