Tabor:Lw-00121: Różnice pomiędzy wersjami
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(przypisy) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Turcja (?) | |Ostatnie stacjonowanie=Turcja (?) | ||
|Ostatni typ silnika=Caterpilar 3412 | |Ostatni typ silnika=Caterpilar 3412 | ||
− | |Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. | + | |Opis=W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację<ref>http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php</ref>, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)<ref>http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257</ref> i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok<ref name ="ek">{{cytuj pismo | nazwisko = Schmidtendorf | imię = Hermann | autor link = | tytuł = Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika | url = | czasopismo = Eisenbahn Kurier | adres czasopisma = | oznaczenie = | wolumin = | wydanie = | strony = | data = | rok = 2005 | miesiąc = 1 | odpowiedzialność = | wydawca = EK-Verlag | miejsce = Freiburg| issn = 0170-5288 | doi = | doietykieta = | pmid = | oclc = | bibcode = | id = | cytat = | język = | data dostępu = }}</ref>. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych<ref>{{cytuj stronę | url = http://yves.ocquident.free.fr/Pages/framepage.html | tytuł = Witryna zakładu dokonującego modernizacji| data dostępu = 2014-10-26| autor = | opublikowany = | praca = | data = | język = }}</ref>, zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego<ref name="ek"/>. |
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> | W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja<ref>http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/</ref> |
Wersja z 15:00, 30 maj 2017
<<< L45H
L45H 20731
Stan: nieznany
Rok produkcji
1968
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
nieznane
Aktualny rozstaw
nieznany
Aktualne miejsce stacjonowania
Turcja (?)
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Caterpilar 3412
Stacjonowanie
Karczmiska | 1969 | - | 1971 |
Przeworsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1986 |
Karczmiska | 1986 | - | 1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995 | - | 2003 |
Čiernohronská železnica, Słowacja | 2003 | - | 2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Francja | 2004 | - | b/d |
Saint Verent, Francja | b/d | - | 2014 |
Turcja | 2014 | - | b/d |
Rozstaw
750 mm | 1968 | - | 2004 |
1000 mm | 2004 | - | b/d |
Oznaczenie
Lxd2-285 | 1968 | - | 2004 |
CFG-60009 | 2004 | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację[1], a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse)[2] i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3]. W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w firmie Colas Rail w Saint-Varent, Francja[5] Wg. informacji z paździenika 2014 lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Galeria
Źródła
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/
L45H 20731 | |
Rok produkcji | 1968 |
Stan | sprzedany za granicę
|
Obecne oznaczenie | ??? |
Miejsce obecnego stacjonowania | Turcja |
Obecny (ostatni) typ silnika | Caterpilar 3412 |
Szerokość toru | |
Szerokość | Od roku |
750 mm | 1968
|
Stacjonowanie | |
Miejsce | Okres stacjonowania |
Karczmiska | 1968-1971 |
Przeworsk Wąsk. | 1971-1986 |
Karczmiska | 1986-1995 |
Cukrownia Tuczno | 1995-2003 |
Čiernohronská železnica, Słowacja[1] | 2003-2004 |
Chemins de Fer de la Corse, Korsyka | 2004 - po 2011[2] |
Turcja (?) | ???
|
Oznaczenia | |
Oznaczenie | Rok nadania |
Lxd2-285 | 1968-2004 |
CFG 60009 | 2004 - ???
|
' |
W roku 2003 lokomotywa została sprzedana na Słowację, a w 2004 odsprzedana Kolejom Korsykańskim (Chemins de Fer de la Corse) i zmodernizowana. Pośredniczyła firma Interlok[3]. W ramach modernizacji zamontowano nowy silnik Caterpilar 3412 o mocy 770 koni mechanicznych[4], zmodernizowano układy sterowania oraz chłodzenia. Wprowadzono możliwość sterowania wielokrotnego[3].
W kwietniu 2014 lokomotywa pracowała w zakładzie Colas w Saint-Varent, Francja[5] Obecnie (październik 2014) lokomotywa prawdopodobnie znajduje się w Turcji.
Przypisy
- ↑ http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/faur_l45h/faur_l45h_004.php
- ↑ http://www.passion-metrique.net/forums/viewtopic.php?f=2&t=5810&start=15#p216257
- ↑ 3,0 3,1 Hermann Schmidtendorf. Interlok-Gruppe liefert neues Rollmaterial fuer 1000-mm-Netz auf Korsika. „Eisenbahn Kurier”, 1 2005. Freiburg: EK-Verlag. ISSN 0170-5288.
- ↑ Witryna zakładu dokonującego modernizacji. [dostęp 2014-10-26].
- ↑ http://www.1435mm.net/photos/FlAxLiyBe/