Tabor:Lw-00134: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
(zdjęcia, uzupełnienie) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Numer=20924 | |Numer=20924 | ||
|Rok produkcji=1970 | |Rok produkcji=1970 | ||
+ | |Grafika=Lxd2-363-brzezinska.jpg | ||
+ | |Opis grafiki=Lxd2-363 przecina ulicę Brzezińską w Bytomiu Rozbarku (data nieznana). | ||
|Stan=Złom | |Stan=Złom | ||
|Rok złomowania=1994 | |Rok złomowania=1994 | ||
Linia 9: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
+ | |Uwagi=W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano [[urządzenie rotacyjne]] (pług rotacyjny) bez napędu własnego. | ||
+ | |Opis=Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}} | ||
− | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970| | + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970|1983}}{{Lw oznaczenie|1983|1994|brak}} |
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1983}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1983|1994}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1970|1983}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|1983|1994}} | ||
+ | |Foto1=Urzadzenie-rotacyjne-5.jpg | ||
+ | |Opis1=Urządzenie rotacyjne na terenie Warsztatów Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku (Bytom). | ||
}} | }} |
Wersja z 01:21, 27 gru 2017
<<< L45H
L45H 20924
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Stan
Złom
Rok złomowania
1994
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-363
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1983 |
Bytom Rozbark | 1983 | - | 1994 |
Rozstaw
785 mm | 1970 | - | 1994 |
Oznaczenie
Lxd2-363 | 1970 | - | 1983 |
1983 | 1994 | - | brak |
Dodatkowe informacje
[[Lw uwagi::W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.]]
Szczegółowy opis i uwagi
Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.