Tabor:Lw-00309: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(ref) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elektrownia Chorzów|1962|2002}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2002|2005}}{{Lw stacjonowanie|Stanica|2005|2005}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Gliwicach - Łabędach|2005|2006}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|2006|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Elektrownia Chorzów|1962|2002}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2002|2005}}{{Lw stacjonowanie|Stanica|2005|2005}}{{Lw stacjonowanie|Złomowisko w Gliwicach - Łabędach|2005|2006}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Rozbark|2006|2012}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|2012|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 08:51, 29 lip 2017
<<< WLs150
WLs150 5660
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1962
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
WLs150-5660
Aktualny rozstaw
785 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola SDSR150
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
Elektrownia Chorzów | 1962 | - | 2002 |
Rudy | 2002 | - | 2005 |
Stanica | 2005 | - | 2005 |
Złomowisko w Gliwicach - Łabędach | 2005 | - | 2006 |
Bytom Rozbark | 2006 | - | 2012 |
Rudy | 2012 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1962 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs150-5660 | 1962 | - | nadal |
4 | 1962 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- W Elektrowni Chorzów nr zakładowy 4
Szczegółowy opis i uwagi