Tabor:Lw-00353: Różnice pomiędzy wersjami
m (ref) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Boruszowickie Zakłady Papiernicze w Boruszowcu|1966|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Cynku Miasteczko Śląskie|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|1968|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1978}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|1978|1985}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1985|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Boruszowickie Zakłady Papiernicze w Boruszowcu|1966|1968}}{{Lw stacjonowanie|Huta Cynku Miasteczko Śląskie|1968|1968}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|1968|1974}}{{Lw stacjonowanie|Karczmiska|1974|1978}}{{Lw stacjonowanie|Kazimierza Wielka|1978|1985}}{{Lw stacjonowanie|Sochaczew|1985|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 23:02, 30 lip 2017
<<< WLs150
WLs150 7208
Stan: sprawna
Rok produkcji
1966
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
Lyd1-226
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Sochaczew
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Wola SDSR150
Kolej
Sochaczewska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
Właściciel
Stacja Muzeum - Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
Stacjonowanie
Boruszowickie Zakłady Papiernicze w Boruszowcu | 1966 | - | 1968 |
Huta Cynku Miasteczko Śląskie | 1968 | - | 1968 |
Kazimierza Wielka | 1968 | - | 1974 |
Karczmiska | 1974 | - | 1978 |
Kazimierza Wielka | 1978 | - | 1985 |
Sochaczew | 1985 | - | nadal |
Rozstaw
785 mm | 1966 | - | 1968 |
750 mm | 1968 | - | nadal |
Oznaczenie
WLs150-7208 | 1966 | - | 1968 |
Lyd1-226 | 1968 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pierwotnie pracowała na torze szerokości 785mm w Boruszowickich Zakładach Papierniczych, następnie od ok. 1968r*** w Hucie Cynku Miasteczko Śląskie. W roku 1968 lokomotywę tą odkupiły PKP i przebudowały w warsztatach lokomotywowni Jędrzejów na tor 750 mm, oznaczając Lyd1-226**. Od 1985 lokomotywa ta jest czynnym eksponatem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie[1][2].
Data zakończenia pracy w Boruszowickich Zakładach Papierniczych oraz rozpoczęcia pracy w Hucie Cynku Miasteczko Śląskie orientacyjne. Oznaczenie w okresie pracy w papierni i w hucie przypuszczalne.
Galeria
Źródła
- ↑ http://www.bluefish.foxnet.pl/Tabor/Spalinowe/Lyd1/Lyd1.html
- ↑ Z. Tucholski, M. Zajfert, M. Trębicki "Lokomotywa spalinowa WLs150 i 803D"; STALOWE SZLAKI 2/2000(106)