Tabor:Lw-00378: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
(poprawka)
Linia 10: Linia 10:
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatni rozstaw=785 mm
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
 
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Karb Wąskotorowy
|Ostatni typ silnika=Wola 71H12A
+
|Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
|Kolej=Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
 
|Użytkownik=Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych
Linia 18: Linia 18:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lyd1-309|1966|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1966|1969}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|1969|1970}}{{Lw stacjonowanie|Maciejkowice|1970|1989}}{{Lw stacjonowanie|Bytom Karb Wąskotorowy|1989|nadal}}
|Foto1=35am.jpg
 
|Opis1=18.07.2006 - Lyd1-309 przed lokomotywownią Bytom Karb Wąsk.
 
 
}}
 
}}

Wersja z 00:40, 25 sie 2017


<<< WLs150

WLs150 7233

Stan: w trakcie remontu

Obraz 309am.jpg

Lyd1-309 w hali parowozowni Bytom Karb

Rok produkcji

1966


Stan

W trakcie remontu

Rok odstawienia

2014

Aktualne oznaczenie

Lyd1-309

Aktualny rozstaw

785 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Bytom Karb Wąskotorowy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Wola 5DSR150

Kolej

Górnośląskie Koleje Wąskotorowe

Użytkownik

Stowarzyszenie Górnośląskich Kolei Wąskotorowych

Właściciel

Urząd Miasta Bytomia

Stacjonowanie

Bytom Karb Wąskotorowy 1966 - 1969
Rudy 1969 - 1970
Maciejkowice 1970 - 1989
Bytom Karb Wąskotorowy 1989 - nadal

Rozstaw

785 mm 1966 - nadal

Oznaczenie

Lyd1-309 1966 - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Ze względu na znaczny stopień zużycia lokomotywa została odstawiona w roku 2014, a od roku 2015 przechodzi naprawę główną. Większość prac została wykonana siłami własnymi Stowarzyszenia Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na terenie Parowozowni Bytom Karb, pozostałą część prac (na zlecenie i koszt stowarzyszenia) wykonuje firma "Kolmag" z Nowego Sącza. Przewidywana data ponownego oddania do eksploatacji: jesień 2017

Galeria

Źródła