Tabor:Lw-00379: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(poprawka) |
||
| Linia 8: | Linia 8: | ||
|Ostatni rozstaw=750 mm | |Ostatni rozstaw=750 mm | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | |Ostatnie stacjonowanie=Cukrownia Kruszwica | ||
| − | |Ostatni typ silnika=Wola | + | |Ostatni typ silnika=Wola 5DSR150 |
|Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 | |Uwagi=W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11 | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1966|1967}}{{Lw rozstaw|750 mm|1967|2003}} | ||
Wersja z 19:38, 2 sie 2017
<<< WLs150
WLs150 7234
Stan: złom
Rok produkcji
1966
Stan
Złom
Rok złomowania
2003
Ostatnie oznaczenie
WLs150-7234
Ostatni rozstaw
750 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cukrownia Kruszwica
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola 5DSR150
Stacjonowanie
| Maciejkowice | 1966 | - | 1967 |
| Kętrzyn Wąskotorowy | 1967 | - | 1971 |
| Gdańsk Wąskotorowy | 1971 | - | 1975 |
| Mareza | 1975 | - | 1983 |
| Nowy Dwór Gdański Wąskotorowy | 1983 | - | 1985 |
| Mareza | 1985 | - | 1987 |
| Cukrownia Kruszwica | 1987 | - | 2003 |
Rozstaw
| 785 mm | 1966 | - | 1967 |
| 750 mm | 1967 | - | 2003 |
Oznaczenie
| Lyd1-310 | 1966 | - | 1967 |
| Lyd1-225 | 1967 | - | 1987 |
| WLs150-7234 | 1987 | - | 2003 |
Dodatkowe informacje
W Cukrowni Kruszwica nr zakładowy 11
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
| WLs150 7234 | |
| Rok produkcji | 1966 |
| Stan | złom |
| Rok złomowania | 2003
|
| Obecny (ostatni) typ silnika | 5DSR150 Wola |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1966 |
| 750 mm | 1967
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Maciejkowice | 1966-1967 |
| Kętrzyn Wąsk. | 1967-1971 |
| Gdańsk Wąsk. | 1971-1975 |
| Mareza | 1975-1983 |
| Nowy Dwór Gdański Wąsk. | 1983-1985 |
| Mareza | 1985-1987 |
| Cukrownia Kruszwica (nr zakł. 11) | 1987-2003
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| Lyd1-310 | 1966 |
| Lyd1-225 | 1967 |
| WLs150-7234 | 1967
|
| ' | |