Tabor:Lw-00531: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(poprawka) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|1987}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1987|1989}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1989|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|1987}}{{Lw stacjonowanie|Żnin Wąsk.|1987|1989}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1989|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 00:52, 14 sie 2017
<<< L30H
L30H 23390
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1977
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
Lyd2-61
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "TransMot" w Bydgoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cementownia Grodziec | 1977 | - | 1980 |
Białośliwie Wąsk. | 1980 | - | 1987 |
Żnin Wąsk. | 1987 | - | 1989 |
Białośliwie Wąsk. | 1989 | - | 2015 |
Firma "TransMot" w Bygoszczy | 2015 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1977 | - | nadal |
Oznaczenie
CGR-Lyd2-01 | 1977 | - | 1980 |
Lyd2-61 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła