Tabor:Lw-00532: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Grodziec|1977|1980}}{{Lw stacjonowanie|Białośliwie Wąsk.|1980|2015}}{{Lw stacjonowanie|Firma "TransMot" w Bygoszczy|2015|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 23:25, 16 sie 2017
<<< L30H
L30H 23391
Stan: nieznany
Rok produkcji
1977
Stan
Nieznany
Aktualne oznaczenie
Lyd2-062
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "TransMot" w Bygoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
Cementownia Grodziec | 1977 | - | 1980 |
Białośliwie Wąsk. | 1980 | - | 2015 |
Firma "TransMot" w Bygoszczy | 2015 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1977 | - | nadal |
Oznaczenie
CGR-Lyd2-02 | 1977 | - | 1980 |
Lyd2-062 | 1980 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Kolor niebieski
Szczegółowy opis i uwagi
Maszyna sprzedana firmie "TransMot" z Bydgoszczy w roku 2015
Galeria
Źródła