Tabor:Lw-00548: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(poprawka) |
||
| Linia 9: | Linia 9: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice | |Ostatnie stacjonowanie=Huta Gliwice | ||
|Ostatni typ silnika=Nieznany | |Ostatni typ silnika=Nieznany | ||
| − | |Uwagi=Numer zakładowy 6 | + | |Uwagi=* Numer zakładowy 6 |
| + | * Kolor czerwony | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1977|1996}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1977|1996}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-01|1977|1996}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|H1M-Lyd2-01|1977|1996}} | ||
Wersja z 23:48, 17 sie 2017
<<< L30H
L30H 23417
Stan: złom
Rok produkcji
1977
Stan
Złom
Rok złomowania
1996
Ostatnie oznaczenie
H1M-Lyd2-01
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Huta Gliwice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
| Huta Gliwice | 1977 | - | 1996 |
Rozstaw
| 785 mm | 1977 | - | 1996 |
Oznaczenie
| H1M-Lyd2-01 | 1977 | - | 1996 |
Dodatkowe informacje
- Numer zakładowy 6
- Kolor czerwony
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła
| L30H 23417 | |
| Rok produkcji | 1977 |
| Stan | złom |
| Rok złomowania | 1996 |
| Obecne oznaczenie | H1M-Lyd2-01
|
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1977
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Huta Gliwice (nr zakł. 6) | 1977-1996
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| H1M-Lyd2-01 | 1977-1996
|
| Kolor czerwony | |
Źródła