Tabor:Lw-00066: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
|Typ=WLs40 | |Typ=WLs40 | ||
|Numer=377 | |Numer=377 | ||
+ | |Podtyp=WLs40 | ||
+ | |Producent=nieznany | ||
|Rok produkcji=1955 | |Rok produkcji=1955 | ||
|Grafika=DSC00231am23.JPG | |Grafika=DSC00231am23.JPG | ||
Linia 14: | Linia 16: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|nieznane|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|nieznane|b/d|b/d}}{{Lw stacjonowanie|Rudy|b/d|nadal}} | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 12:54, 3 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 377
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1955
Podtyp
WLs40
Producent
nieznany
Stan
Odstawiona
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Rudy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
nieznany
Kolej
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe - Zabytkowa Stacja Kolei Wąskotorowej w Rudach
Stacjonowanie
nieznane | b/d | - | b/d |
Rudy | b/d | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1955 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła