Tabor:Lw-00048: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(nowy szablon podstrony egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
| Linia 16: | Linia 16: | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zduńska Wola|b/d|200x}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Zduńska Wola|b/d|200x}} | ||
}} | }} | ||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
| − | |||
Wersja z 23:01, 9 wrz 2017
<<< WLs40
WLs40 217
Stan: złom
Rok produkcji
nieznany
Podtyp
WLs40
Stan
Złom
Rok złomowania
200x
Ostatnie oznaczenie
nieznane
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Zduńska Wola
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Nieznany
Stacjonowanie
| Zduńska Wola | b/d | - | 200x |
Rozstaw
| 600 mm | b/d | - | 200x |
Oznaczenie
| nieznane | b/d | - | 200x |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa pocięta ok. 2001 roku na złomowisku w Zduńskiej Woli. Cegielnia posiadała wyrobisko po drugiej stronie magistrali węglowej, którą przekraczała wiaduktem. Nasypy wiaduktu oraz główne przęsło zachowane do dziś (2016)
Galeria
Źródła