Tabor:Lw-00597: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(Utworzono nową stronę "{{Lw metryka pojazdu |Typ=A20D-P |Numer=24962 |Rok produkcji=1984 |Stan=Odstawiona |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301 |Ostatni rozstaw=1000 mm |Ostatnie stacjonowanie=Gryfic...") |
m (odststawiona ==> wrak) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Numer=24962 | |Numer=24962 | ||
|Rok produkcji=1984 | |Rok produkcji=1984 | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Wrak |
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-301 | ||
|Ostatni rozstaw=1000 mm | |Ostatni rozstaw=1000 mm |
Wersja z 14:46, 30 lis 2017
<<< A20D-P
A20D-P 24962
Stan: wrak
Rok produkcji
1984
Stan
Wrak
Aktualne oznaczenie
MBxd2-301
Aktualny rozstaw
1000 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Gryfice Wąskotorowe
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Nadmorska Kolej Wąskotorowa
Użytkownik
Nadmorska Kolej Wąskotorowa sp. z o. o.
Właściciel
Gmina Rewal
Stacjonowanie
Gryfice Wąskotorowe | 1985 | - | nadal |
Rozstaw
1000 mm | 1984 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-301 | 1984 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Prototyp - pierwszy sprowadzony do Polski pojazd tej serii. Różni się od pojazdów seryjnych (m. in. brakiem ryfli – przetłoczeń usztywniających – na ścianach bocznych).
Szczegółowy opis i uwagi
Ze względu na awaryjność prototypowej konstrukcji został odstawiony wiele lat temu (dokładny rok nieznany).
Galeria
Źródła