Tabor:Lw-00623: Różnice pomiędzy wersjami
m (w trakcie remontu ==> odstawiony, uzupełnienie) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
|Numer=?(224) | |Numer=?(224) | ||
|Rok produkcji=1986 | |Rok produkcji=1986 | ||
− | |Stan= | + | |Stan=Odstawiona |
|Rok odstawienia=2008 | |Rok odstawienia=2008 | ||
|Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224 | |Ostatnie oznaczenie=MBxd2-224 | ||
Linia 12: | Linia 12: | ||
|Użytkownik=? | |Użytkownik=? | ||
|Właściciel=? | |Właściciel=? | ||
− | |Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią. | + | |Opis=Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.<br/> |
+ | W roku 2017 wagon został uruchomiony. Wg niektórych źródeł jest sprawny. Nie jest jednak eksploatowany ze względu na fakt, że kolej, na której stacjonuje jest nieczynna. | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|750 mm|1986|nadal}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|MBxd2-224|1986|nadal}} | ||
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}} | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Krośniewice|1986|nadal}} | ||
}} | }} |
Wersja z 14:52, 30 lis 2017
<<< A20D-P
A20D-P ?(224)
Stan: odstawiona
Rok produkcji
1986
Stan
Odstawiona
Rok odstawienia
2008
Aktualne oznaczenie
MBxd2-224
Aktualny rozstaw
750 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Krośniewice
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
D2516HMU
Kolej
Krośniewicka Kolej Dojazdowa
Użytkownik
?
Właściciel
?
Stacjonowanie
Krośniewice | 1986 | - | nadal |
Rozstaw
750 mm | 1986 | - | nadal |
Oznaczenie
MBxd2-224 | 1986 | - | nadal |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Jedyny z krośniewickich "rumunów", który dotrwał sprawny do końca PKP. Później jeździł dla SKPL. Od 2008 roku stał w lokomotywowni. Ostatnimi czasy podjęto próby jego uruchomienia, ale wciąż potrzeba wiele pracy. Posiada charakterystyczną prostokątną szybę przednią.
W roku 2017 wagon został uruchomiony. Wg niektórych źródeł jest sprawny. Nie jest jednak eksploatowany ze względu na fakt, że kolej, na której stacjonuje jest nieczynna.
Galeria
Źródła