Tabor:Lw-00134: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(zdjęcia, uzupełnienie) |
m (drobne techniczne) |
||
Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | |Ostatnie stacjonowanie=Bytom Rozbark | ||
|Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | |Ostatni typ silnika=Maybach MB 836 Bb | ||
− | |Uwagi=W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano | + | |Uwagi=W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego. |
− | |Opis=Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983. | + | |Opis=Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a [[urządzenie rotacyjne]] oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983. |
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1970|1994}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970|1983}}{{Lw oznaczenie|1983|1994|brak}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|Lxd2-363|1970|1983}}{{Lw oznaczenie|1983|1994|brak}} |
Wersja z 01:22, 27 gru 2017
<<< L45H
L45H 20924
Stan: złom
Rok produkcji
1970
Stan
Złom
Rok złomowania
1994
Ostatnie oznaczenie
Lxd2-363
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Bytom Rozbark
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Maybach MB 836 Bb
Stacjonowanie
Bytom Karb Wąskotorowy | 1970 | - | 1983 |
Bytom Rozbark | 1983 | - | 1994 |
Rozstaw
785 mm | 1970 | - | 1994 |
Oznaczenie
Lxd2-363 | 1970 | - | 1983 |
1983 | 1994 | - | brak |
Dodatkowe informacje
W roku 1983 lokomotywa uległa wypadkowi i została skasowana. Na jej podwoziu zbudowano urządzenie rotacyjne (pług rotacyjny) bez napędu własnego.
Szczegółowy opis i uwagi
Przebudowę wykonano w Warsztatach Naprawczych Górnośląskich Kolei Wąskotorowych na Rozbarku, a urządzenie rotacyjne oddano do eksploatacji 15 grudnia 1983.