Tabor:Lw-00227: Różnice pomiędzy wersjami
(Utworzenie strony) |
(dodanie grafiki) |
||
| Linia 2: | Linia 2: | ||
|typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | |typ_fabryczny_pojazdu = [[L45H]] | ||
|numer_seryjny_pojazdu = 24327 | |numer_seryjny_pojazdu = 24327 | ||
| − | |grafika = [[Plik:Lxd2-hp-11-08.jpg|290px]] | + | |grafika = [[Plik:Lxd2-hp-11-08-1.jpg|290px]] |
|rok_produkcji = 1981 | |rok_produkcji = 1981 | ||
|stan = sprawny | |stan = sprawny | ||
| Linia 65: | Linia 65: | ||
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna. <br> | W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna. <br> | ||
Istniejący do dziś fragment kolei wąskotorowej Huty Pokój służy wyłącznie do obsługi wielkiego pieca. A ze względu na to, że nie jest (i nie będzie) eksploatowany, także kolej nie funkcjonuje i najprawdopodobniej pod koniec roku 2011 zostanie zdemontowana. <br> | Istniejący do dziś fragment kolei wąskotorowej Huty Pokój służy wyłącznie do obsługi wielkiego pieca. A ze względu na to, że nie jest (i nie będzie) eksploatowany, także kolej nie funkcjonuje i najprawdopodobniej pod koniec roku 2011 zostanie zdemontowana. <br> | ||
| − | Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego. | + | Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego. |
| + | |||
| + | [[Plik:Lxd2-hp-11-08.jpg|thumb|left]] | ||
Wersja z 08:01, 14 paź 2011
| L45H 24327 | |
| Rok produkcji | 1981 |
| Stan | sprawny
|
| Obecne oznaczenie | HP-Lxd2-11 |
| Miejsce obecnego stacjonowania | Huta Pokój |
| Obecny (ostatni) typ silnika | Henschel |
| Szerokość toru | |
| Szerokość | Od roku |
| 785 mm | 1981
|
| Stacjonowanie | |
| Miejsce | Okres stacjonowania |
| Huta Pokój | od 1981 [1]
|
| Oznaczenia | |
| Oznaczenie | Rok nadania |
| HP-Lxd2-11 | 1981
|
| ' | |
Jest to jedna z trzech istniejących do dnia dzisiejszego lokomotyw tej serii eksploatowanych na terenie Huty Pokój. Po wydzieleniu z huty wydziału będącego obecnie właścicielem wielkiego pieca, także i ta lokomotywa zmieniła właściciela. Aktualnie jest nim firma Stalmag.
W pierwszych latach XXI wieku lokomotywa przeszła naprawę główną w ZNTK Nowy Sącz i obecnie jest sprawna.
Istniejący do dziś fragment kolei wąskotorowej Huty Pokój służy wyłącznie do obsługi wielkiego pieca. A ze względu na to, że nie jest (i nie będzie) eksploatowany, także kolej nie funkcjonuje i najprawdopodobniej pod koniec roku 2011 zostanie zdemontowana.
Cechą charakterystyczną tej lokomotywy (podobnie jak i pozostałych dwóch Lxd2 będących w posiadaniu huty) jest brak instalacji hamulca zespolonego.