Tabor:Lw-00059: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(dr meryt) |
|||
| Linia 11: | Linia 11: | ||
|Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Łaznowska Wola | |Ostatnie stacjonowanie=Cegielnia Łaznowska Wola | ||
|Ostatni typ silnika=S324HL | |Ostatni typ silnika=S324HL | ||
| − | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955| | + | |Uwagi=Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002 |
| − | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Łaznowska Wola|1955| | + | |Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1955|b/d}} |
| + | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie}} | ||
| + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia Łaznowska Wola|1955|b/d}} | ||
}} | }} | ||
Wersja z 15:29, 28 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 318
Stan: złom
Rok produkcji
1955
Podtyp
WLs40
Producent
ZNTK Poznań
Stan
Złom
Rok złomowania
b/d
Ostatnie oznaczenie
brak
Ostatni rozstaw
600 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cegielnia Łaznowska Wola
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
S324HL
Stacjonowanie
| Cegielnia Łaznowska Wola | 1955 | - | b/d |
Rozstaw
| 600 mm | 1955 | - | b/d |
Oznaczenie
| b/d | b/d | - | b/d |
Dodatkowe informacje
Lokomotywa znajdowała się na terenie cegielni co najmniej do roku 2002
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła