Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie metryki egzemplarza) |
(minus stary szablon podstrony egzemplarza) |
||
Linia 24: | Linia 24: | ||
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | |Foto3=WLs40 1697 (4).JPG | ||
}} | }} | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę | * Informacje zebrane przez Artura Labuddę | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Wersja z 15:05, 31 sty 2018
<<< WLs40
WLs40 1697
Stan: sprawna
Rok produkcji
1957
Podtyp
WLs50
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Właściciel
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959 | - | 2006 |
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
- 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę