Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
(utworzenie metryki egzemplarza)
(minus stary szablon podstrony egzemplarza)
Linia 24: Linia 24:
 
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
 
|Foto3=WLs40 1697 (4).JPG
 
}}
 
}}
{{Przebieg służby Infobox
 
|typ_fabryczny_pojazdu    = [[WLs40]]
 
|numer_seryjny_pojazdu    = 1697
 
|grafika                  = [[Plik:WLs40 1697 (2).JPG|290px]]
 
|rok_produkcji            = 1957<ref>1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)</ref>
 
|stan                    = Pomnik (sprawna)
 
|rok_odstawienia          =
 
|rok_złomowania          =
 
|obecne_oznaczenie        = brak
 
|obecne_stacjonowanie    = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
 
|typ_silnika              = [[S324|S324HL]]
 
|1_rozstaw_fabryczny      = 600mm
 
|2_rozstaw                =
 
|2_rozstaw_rok            =
 
|3_rozstaw                =
 
|3_rozstaw_rok            =
 
|4_rozstaw                =
 
|4_rozstaw_rok            =
 
|5_rozstaw                =
 
|5_rozstaw_rok            =
 
|1_stacjonowanie          = Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy
 
|1_okres_stacjonowania    = 1959-2006
 
|2_stacjonowanie          = Bydgoszcz, teren firmy Trans-Mot
 
|2_okres_stacjonowania    = od 2006
 
|3_stacjonowanie          =
 
|3_okres_stacjonowania    =
 
|4_stacjonowanie          =
 
|4_okres_stacjonowania    =
 
|5_stacjonowanie          =
 
|5_okres_stacjonowania    =
 
|6_stacjonowanie          =
 
|6_okres_stacjonowania    =
 
|7_stacjonowanie          =
 
|7_okres_stacjonowania    =
 
|8_stacjonowanie          =
 
|8_okres_stacjonowania    =
 
|9_stacjonowanie          =
 
|9_okres_stacjonowania    =
 
|10_stacjonowanie        =
 
|10_okres_stacjonowania  =
 
|1_oznaczenie            = WLS-40-1159
 
|1_rok                    = od 1961
 
|2_oznaczenie            =
 
|2_rok                    =
 
|3_oznaczenie            =
 
|3_rok                    =
 
|4_oznaczenie            =
 
|4_rok                    =
 
|5_oznaczenie            =
 
|5_rok                    =
 
|6_oznaczenie            =
 
|6_rok                    =
 
|7_oznaczenie            =
 
|7_rok                    =
 
|8_oznaczenie            =
 
|8_rok                    =
 
|9_oznaczenie            =
 
|9_rok                    =
 
|10_oznaczenie            =
 
|10_rok                  =
 
|uwagi                    =
 
}}
 
 
'''WLs40-1697''' stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy.  Według właściciela lokomotywa jest jednak sprawna. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - [[WLs40/885|WLs40-885]] i [[WLs40/1159|WLs40-1159]]. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (1).JPG|290px]]
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (3).JPG|290px]]
 
 
[[Plik:WLs40 1697 (4).JPG|290px]]
 
 
 
== Źródła ==
 
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
* Informacje zebrane przez Artura Labuddę
 
{{Clear}}
 
<br><br><br>
 
 
 
[[Kategoria:WLs40]]
 

Wersja z 15:05, 31 sty 2018


<<< WLs40

WLs40 1697

Stan: sprawna

WLs40 1697 (2).JPG

WLs50-1697 na pomniku przed bydgoską firmą Trans-Mot

Rok produkcji

1957

Podtyp

WLs50

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Sprawna


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S324HL

Użytkownik

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Właściciel

Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy

Stacjonowanie

Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy 1959 - 2006
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy 2006 - nadal

Rozstaw

600 mm 1957 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

  • Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
  • 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)

Szczegółowy opis i uwagi

Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.

Galeria

Źródła

  • Informacje zebrane przez Artura Labuddę