Oborniki Wielkopolskie Miasto: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (dr tech) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna. | Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna. | ||
− | =Charakterystyka= | + | ==Charakterystyka== |
− | + | * Liczba torów - 2 | |
− | + | * Liczba peronów - 1 | |
− | + | * Liczba krawędzi peronowych - 1 | |
− | + | * Kasa - czynna | |
− | =Opis układu torowego= | + | ==Opis układu torowego== |
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane | Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane |
Wersja z 16:52, 12 lut 2018
Oborniki Wielkopolskie Miasto – przystanek kolejowy w Obornikach, w województwie wielkopolskim. Znajduje się on na linii kolejowej nr 354 Poznań– Piła Główna.
Charakterystyka
- Liczba torów - 2
- Liczba peronów - 1
- Liczba krawędzi peronowych - 1
- Kasa - czynna
Opis układu torowego
Na przystanku znajdują się dwa tory: główny (czynny) i "boczny" (nieczynny). Tor boczny jest tak na prawdę częścią toru szlakowego. Obecnie jest zakończony przed mostem na rzece Warcie kozłem oporowym. Dawniej przebiegał przez most i łączył się z torem do Poznania na Post. odg. Oborniki Most. Oba tory są zelektryfikowane