Tabor:Lw-00062: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (dr meryt)
Linia 5: Linia 5:
 
|Numer=338
 
|Numer=338
 
|Rok produkcji=1955
 
|Rok produkcji=1955
|Stan=Sprawna (remont kapitalny 2014r.)
+
|Stan=Nieznany
 
|Ostatnie oznaczenie=brak
 
|Ostatnie oznaczenie=brak
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
 
|Ostatni rozstaw=600 mm
Linia 13: Linia 13:
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1955|do dziś}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|1955|do dziś}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski|1955|1979}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp.|1979|obecnie}}
 
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski|1955|1979}}{{Lw stacjonowanie|Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp.|1979|obecnie}}
 +
|Uwagi=Naprawa główna w roku 2014
 
}}
 
}}

Wersja z 00:08, 16 lut 2018


<<< WLs40

WLs40 338

Stan: nieznany

Rok produkcji

1955

Podtyp

WLs40

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Nieznany


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp.

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

Nieznany

Stacjonowanie

Kopalnia piasku Ostrów Wielkopolski 1955 - 1979
Kolej Parkowa w Ostrowie Wlkp. 1979 - obecnie

Rozstaw

600 mm 1955 - do dziś

Oznaczenie

brak 1955 - do dziś

Dodatkowe informacje

Naprawa główna w roku 2014

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła