Biblioteka:A-00230: Różnice pomiędzy wersjami
Pan Bohdan (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Art karta katalogowa |Tytuł=Z kart historii: Koleje na ziemiach polskich w pierwszej połowie XIX wieku. |Autor=Wojcieszak Jan |Omówienie=Historia rozwoju linii kole...") |
(przejrzany) |
||
Linia 8: | Linia 8: | ||
|Numer=1992/1/17 | |Numer=1992/1/17 | ||
|Strony=3-5 | |Strony=3-5 | ||
+ | |Dodany przez=Pan Bohdan | ||
+ | |Dubel=nie | ||
+ | |Punkty za dodanie=3 | ||
+ | |Oceniony przez=Paweł Niemczuk | ||
}} | }} |
Wersja z 15:36, 1 mar 2018
Tytuł
Z kart historii: Koleje na ziemiach polskich w pierwszej połowie XIX wieku.
Autor
Wojcieszak Jan
Omówienie
Historia rozwoju linii kolejowych na ziemiach polskich, ze szczególnym uwzględnieniem towarzystw: Kolej Górnoślaska (Oberschleisische Eisenbahn), Kolej Berlińsko-Szczecińska (Berlin-Stettiner Eisenbahn), Kolej Wrocławsko-Świdnicko-Świebodzka (Breslau-Schweidnitz-Freiburger Eisenbahn), Kolej Dolnośląsko-Marchijska (Niederschlesich-Markische-Eisenbahn), Kolej Warszawsko-Wiedeńska, Kolej Wilhelma (Wilhelmsbahn), Dolnośląska Kolej Boczna (Niederschelsche Zweigbahn), Kolej Nysko-Brzeska (Neisse-Brieger Eisenbahn), Kolej Starogrodzko (Stargardzko)-Poznańska (Stargard-Posener Eisenbahn), Kolej Krakowsko-Górnośląska, wraz z mapą "Koleje Żelazne na ziemiach polskich w 1850 roku"
Słowa kluczowe
XIX, historia linii kolejowych w Polsce, mapa
Czasopismo
Parowozik
Rocznik
1992
Numer
1992/1/17
Strona / strony
3-5
INFORMACJE NA POTRZEBY KONKURSU