Tabor:Lw-00030: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "Typ=WLs40" na "") |
m (Zastępowanie tekstu - "Podtyp=" na "Typ=") |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Lw metryka pojazdu | {{Lw metryka pojazdu | ||
| | | | ||
− | | | + | |Typ=WLs50 |
|Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | |Producent=Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu | ||
|Numer=1697 | |Numer=1697 |
Wersja z 02:06, 10 mar 2018
<<< WLs50
WLs50 1697
Stan: sprawna
Rok produkcji
1957
Producent
Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu
Stan
Sprawna
Aktualne oznaczenie
brak
Aktualny rozstaw
600 mm
Aktualne miejsce stacjonowania
Firma "Trans-Stal" w Bygoszczy
Kraj stacjonowania
Aktualny typ silnika
S324HL
Użytkownik
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Właściciel
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy
Stacjonowanie
Fabryka Tektury w Tarnówce koło Ptuszy | 1959 | - | 2006 |
Firma "Trans-Stal" w Bydgoszczy | 2006 | - | nadal |
Rozstaw
600 mm | 1957 | - | nadal |
Oznaczenie
brak | b/d | - | nadal |
Dodatkowe informacje
- Wg deklaracji właściciela maszyna, choć ustawiona na pomniku jest utrzymywana w stanie sprawności technicznej
- 1957 rok jako produkcji jest podany na tabliczce fabrycznej prawdopodobnie błędnie - numer seryjny wskazuje na rok 1965 (tak jak maszyny z sąsiednimi numerami fabrycznymi)
Szczegółowy opis i uwagi
Lokomotywa stoi obecnie jako pomnik przed budynkiem firmy Trans-Stal w Bydgoszczy. Została naprawiona przy użyciu części z dwóch innych maszyn - WLs40-885 i WLs40-1159. W przyszłości ma dla niej być wybudowany tor do jazdy.
- Informacje zebrane przez Artura Labuddę