Tabor:Lw-00302: Różnice pomiędzy wersjami
Przejdź do nawigacji
Przejdź do wyszukiwania
m (Wycofano edycje użytkownika Marek Szymański (dyskusja). Autor przywróconej wersji to PawBot.) |
|||
Linia 7: | Linia 7: | ||
|Ostatnie oznaczenie=WLs150-5653 | |Ostatnie oznaczenie=WLs150-5653 | ||
|Ostatni rozstaw=785 mm | |Ostatni rozstaw=785 mm | ||
− | |Ostatnie stacjonowanie= | + | |Ostatnie stacjonowanie=Cementownia Groszowice |
|Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | |Ostatni typ silnika=Wola SDSR150 | ||
|Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1993}} | |Rozstaw={{Lw rozstaw|785 mm|1962|1993}} | ||
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5653|1962|1993}} | |Oznaczenie={{Lw oznaczenie|WLs150-5653|1962|1993}} | ||
− | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie| | + | |Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cementownia Groszowice|1962|1993}} |
}} | }} |
Wersja z 17:21, 28 mar 2018
<<< WLs150
WLs150 5653
Stan: złom
Rok produkcji
1962
Stan
Złom
Rok złomowania
1993
Ostatnie oznaczenie
WLs150-5653
Ostatni rozstaw
785 mm
Ostatnie miejsce stacjonowania
Cementownia Groszowice
Kraj stacjonowania
Ostatni typ silnika
Wola SDSR150
Stacjonowanie
Cementownia Groszowice | 1962 | - | 1993 |
Rozstaw
785 mm | 1962 | - | 1993 |
Oznaczenie
WLs150-5653 | 1962 | - | 1993 |
Dodatkowe informacje
Szczegółowy opis i uwagi
Galeria
Źródła