Tabor:Lw-00691: Różnice pomiędzy wersjami

Z Enkol
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania
m (Zastępowanie tekstu - "b/d\" na "b/d")
m (Zastępowanie tekstu - "\" na "")
Linia 9: Linia 9:
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatni typ silnika=S64L
 
|Ostatnie stacjonowanie=Jaworzyna Śląska
 
|Ostatnie stacjonowanie=Jaworzyna Śląska
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia w Złocieńcu|1958|2001}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2001|2017}}{{Lw stacjonowanie|Jaworzyna Śląska|2017\|nadal}}
+
|Stacjonowanie={{Lw stacjonowanie|Cegielnia w Złocieńcu|1958|2001}}{{Lw stacjonowanie|Prywatny właściciel|2001|2017}}{{Lw stacjonowanie|Jaworzyna Śląska|2017|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
 
|Oznaczenie={{Lw oznaczenie|brak|b/d|nadal}}
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1958\|nadal}}
+
|Rozstaw={{Lw rozstaw|600 mm|1958|nadal}}
 
}}
 
}}

Wersja z 00:37, 12 kwi 2018


<<< WLs40

WLs40 795

Stan: pomnik

Rok produkcji

1958

Producent

Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego w Poznaniu

Stan

Pomnik


Aktualne oznaczenie

brak

Aktualny rozstaw

600 mm

Aktualne miejsce stacjonowania

Jaworzyna Śląska

Kraj stacjonowania

Aktualny typ silnika

S64L

Stacjonowanie

Cegielnia w Złocieńcu 1958 - 2001
Prywatny właściciel 2001 - 2017
Jaworzyna Śląska 2017 - nadal

Rozstaw

600 mm 1958 - nadal

Oznaczenie

brak b/d - nadal

Dodatkowe informacje

Szczegółowy opis i uwagi

Galeria

Źródła